Compania Sephora a recurs la o reclamă total neinspirată la deschiderea unui nou magazin în Pitești.
Memorialul Închisoarea Pitești a atras atenția, într-o postare pe Instagram, asupra unei reclame a companiei de cosmetice Sephora, care își deschide un nou magazin în Pitești.
„Sephora România își va deschide în curând un magazin în noul mall din Pitești și își face reclamă cu cuvintele: „Pitești, am auzit că îți plac dungile”.
Această campanie este, evident, centrată pe cunoscutul subiect al fostei închisori comuniste din Pitești. (...) Deși ne bucurăm să vedem că atât închisoarea, cât și Fenomenul Pitești au devenit subiecte dezbătute de un public din ce în ce mai larg, încercarea de a face din acest subiect o „glumă” într-o campanie de marketing este o ofensă pentru victimele Fenomenului Pitești, pentru munca fundației noastre și pentru eforturile care se fac pentru a informa publicul despre realitățile dictaturii comuniste din România. Sperăm că Sephora România va da dovadă de responsabilitate și va cere scuze public pentru această glumă proastă.
În același timp, este bine să vedem că publicul devine din ce în ce mai informat și conștient de importanța acestei probleme pentru România. Subiectul este mult prea serios pentru a fi tratat atât de superficial. Și pentru că echipa Sephora nu pare să fie atât de bine informată despre istorie sau memorie, îi invităm să viziteze Memorialul Penitenciarului Pitești. Este destul de necesar, credem noi“, a transmis, pe Instagram, Memorialul Închisoarea Pitești.
Vezi această postare pe Instagram
La scurt timp după publicarea mesajului Memorialului Închisoarea Pitești, Sephora România a retras reclama și și-a cerut scuze, într-o postare la poveste, pentru eroare.
„Ultima noastră postare legată de deschiderea noului magazin Sephora din Pitești a fost interpretată într-un mod greșit. Din identitatea brandului Sephora fac partea dungile alb-negru. Nu există nicio legătură între dungile Sephora și alte evenimente care s-au întâmplat la Pitești.
Brandul Sephora nu are culoare politică și nu își găsește inspirație în evenimentele istorice tragice din România sau din altă țară.
Ne cerem scuze comunității pentru această eroare de comunicare“, a transmis Sephora într-o postare la story pe Instagram.
Foto: Instagram
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu