Service-urile auto refuză șoferii care vor să-și repare mașinile în baza unei asigurări Euroins.
Mecanicii susțin că despăgubirile oferite de compania de asigurări RCA Euroins vor fi plătite mult mai târziu, după ce trec în competenţa Fondului de Garantare. Din acest motiv, service-urile auto au început să refuze șoferii.
"Toate solicitările clienților sau persoanelor păgubite vor trebui adresate fondului de garantare. Partea negativă este că durata va fi mai lungă. Partea buna este că garanția de a recupera prejudiciul există", a declarat Mălin Roșu, președintele Biroului Asiguratorilor de Autovehicule din România, potrivit Antena 3.
Service-urile refuză dosarele EUROINS spunând că vor primi plata peste doi ani. "Nu v-o repară nimeni (n.r. mașina). Plătiți din buzunar și cu factura aia vă îndreptați împotriva lor și în timp vă recuperați banii", este unul dintre răspunsurile primite de Antena din partea reprezentaților unui service auto.
"Contractele de asigurare emise de Euroins rămân în vigoare până la expirarea lor, dar nu mai târziu de 90 de zile de la pronunțarea hotărârii de intrare în faliment. Asigurații au însă posibilitatea rezilierii printr-o cerere transmisă la Euroins. Cei care trebuie să repare maşina pe poliţele Euroins trebuie să transmită o cerere către companie, apoi se face un dosar pentru fondul de garantare. Acesta trebuie să conţină cererea către Euroins, poliţa şi dovada plății asigurării", a explicat Cosmina Dinu Priporeanu, broker de asigurări.
Și Digi24 a publicat reacțiile primite în cazul a trei service-uri auto:
Service 1
- Am căutat pe internet o listă cu service-uri care lucrează cu Euroins, v-am găsit și pe dumneavoastră.
- Da, nici noi nu ne mai băgăm.
- Nu?
- Nu, nu.
Service 2
- Din păcate, în momentul ăsta nu putem face nimic pentru că nu știm absolut nimic ce se va întâmpla cu Euroins, cel mai probabil va pica și el sau a picat deja ca City Insurance și, în momentul ăsta, noi nici nu știm ce hârtii să dăm clientului. De o săptămână și ceva am refuzat dosarele pe Euroins pentru că nu e nimic clar, nu e nimic concret.
Service 3
- Până se ia o decizie, plătiți dumneavoastră.
- Asta nu prea îmi convine.
- Știu, vă cred, dar niciun service nu o să vrea să facă reparații altfel. Astfel de scenarii sunt coșmarul tuturor șoferilor, inclusiv al celor care au polițe RCA emise de Euroins.
- Din nefericire, si eu tot acolo sunt asigurat, deci ne temem, nu ne temem, aia e.
- Vă gândeați când ați făcut asigurarea că se va ajunge într-o situație ca asta?
- Chiar nu m-am gândit. Era cea mai ieftină asigurare de pe piață, mi-a convenit.
- Image by standret on Freepik
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News