Serviciile BlackBerry au fost restabilite după peste trei zile în care au fost inaccesibile. Milioane de utililzatori ai serviciilor Research in Motion (RIM) nu şi-au mai putut accesa mail-ul, naviga pe internet sau folosi serviciul BlackBerry Messenger, de la începutul acestei săptămâni.
Fondatorul RIM Mike Lazaridis a convocat, joi, o conferinţă de presă în care a anunţat că problemele au fost rezolvate şi şi-a cerut scuze, relatează The Independent. „Am restabilit în totalitate serviciile. Vreau să cer scuze tuturor utilizatorilor BlackBerry pe care i-am dezamăgit. Vă aşteptaţi la mai multe din partea noastră, ca şi mine. Incapacitatea noastră de a rezolva rapid această problemă a fost frustrantă”, a spus Mike Lazaridis. „Vom lua toate măsurile necesare pentru a ne asigura că aşa ceva nu se va mai întâmpla”, a precizat Lazaridis. Acesta a oferit şi o explicaţie a defecţiunii care a dus la întrerupere: „Un comutator dublu de mare capacitate, conceput pentru a proteja infrastructura, s-a defectat. A provocat întârzieri şi întreruperi pentru clienţii din Europa, Asia, Orientul Mijlociu, Africa, India, Brazilia, Chile şi Argentina. Sistemul nostru a căzut în cascadă. A existat un sistem de rezervă, dar nu a funcţionat aşa cum trebuia şi de aici problemele cu datele din sistem”, a explicat Lazaridis.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu