Multe companii românești nu știu de unde să înceapă să își îmbunătățească vizibilitatea site-ului, așa că angajează servicii SEO profesionale – dar aleg cu înțelepciune. Iată sfaturile noastre.
Creșterea traficului organic și îmbunătățirea marketingului inbound se referă la SEO sau optimizarea pentru motoare de căutare. Când este făcut corect, site-ul dvs. se va clasa pe locul 1 în rezultatele căutării atunci când publicul țintă caută cuvinte cheie legate de serviciile dvs.
Multe companii nu știu de unde să înceapă să își îmbunătățească pozițiile în Google.ro, așa că apelează la servicii SEO profesionale. Decizia de a angaja o agenție poate fi dificilă. Dacă marca dvs. se luptă să-și facă un nume, este probabil să nu aveți bani în plus în buget. Dar, angajarea agenției potrivite poate schimba totul. Nu numai că un profesionist SEO vă va ajuta să vă creșteți traficul și ratele de conversie, dar vă va elibera timp pentru a vă concentra pe lucruri mai importante, cum ar fi gestionarea afacerii.
Dacă nu sunteți siguri cum să găsiți agenția SEO potrivită, iată câteva sfaturi pentru a vă îndruma în direcția corectă.
Cum să alegeți o agenție SEO
Puneți întrebări serioase mai multor agenții SEO
Nu puteți pune niciodată prea multe întrebări atunci când vă decideți asupra unui serviciu de consultanță SEO. Înainte de a semna, asigurați-vă că vă pot satisface nevoile și că aveți o înțelegere clară a modului în care vor face acest lucru. Iată câteva întrebări pe care ar trebui să le puneți înainte de semnare:
Când vom începe să vedem rezultate?La ce tarife ar trebui să mă aștept?Ce se întâmplă dacă vrem să anulăm?Vom deține site-ul dacă renunțăm la contract?De ce veți avea nevoie de la noi pentru o campanie SEO de succes?Oferiți mai multe opțiuni de contract / buget? Dacă da, care sunt acestea?
Solicitați exemple de succese de la agențiile SEO
A cere unei agenții SEO să vă ofere exemple concrete ale muncii lor este o modalitate excelentă de a determina dacă sunt potrivite pentru dvs. Întrebați-i dacă au lucrat pentru mărci similare și întrebați-i despre rezultatele pe care le-au obținut. Acum este momentul să fiți pretențioși.
De asemenea, faceți-vă timp să va uitați la site-ul lor. Scriu conținut bun? Este ușor de navigat pe site-ul lor? Aceștia sunt indicatori buni ai abilităților lor. Rețineți, totuși, că mulți consultanți se vor concentra mai mult pe site-urile clienților decât pe ale lor, așa că nu vă pierdeți încrederea în ele doar pentru că câteva lucruri nu sunt ceea ce vă așteptați.
Căutați comunicare de calitate
O bună comunicare este esențială atunci când alegeți consultantul SEO potrivit. Stabilirea unei bune strategii SEO durează luni și chiar ani. Când intrați într-un angajament lung ca agentia, trebuie să știți că ei vor comunica eficient cu dvs.
Stabiliți cât de des veți comunica și modurile în care veți comunica dacă îi veți angaja. Ar trebui să fie ușor de comunicat cu ei chiar și atunci când sunteți în procesul de examinare. Dacă așteptați perioade lungi de răspuns sau chiar dacă nu sunteți pe aceeași pagină cu consultantul la nivel personal, ar putea fi timpul să treceți mai departe.
Obțineți referințe de companie SEO de la colegii dvs
O modalitate de a va proteja și a fi atrasi într-un contract cu o agenție SEO ineficientă este să citiți recenzii de la oameni reali sau de la cunoscuți. Căutând pe Google „Cele mai bune servicii SEO profesionale” poate să nu fie cea mai bună modalitate de a găsi consultantul potrivit pentru dvs. Sigur, ei și-au arătat capacitatea de a se clasa în fruntea acelui SERP (pagina cu rezultatele motorului de căutare) și asta poate părea că își arată expertiza. Cu toate acestea, nu vă spune dacă acordă aceeași grijă și atenție clienților lor.
Discutați cu alții care au lucrat cu o agenție SEO pentru a-și îmbunătăți strategiile de inbound marketing. Cu cine lucrau? Au fost mulțumiți? Dacă nu, de ce nu? Vorbiți direct cu cineva și puneți întrebări, altfel va trebui să încercați să găsiți răspunsurile în recenziile de pe site-uri și forumuri.
Semne ale unei agenții SEO incompetente
Recunoașterea semnelor de consultanță SEO ineficientă este incredibil de importantă atunci când încercați să alegeți serviciul potrivit pentru marca dvs. Există tactici pe care unele agenții le vor folosi pentru a încerca să vă convingă că știu ce fac și că sunt cei mai calificați, dar acestea pot fi promisiuni goale.
Un red flag major este ceea ce numim tactici blackhat SE. Black hat SEO include cumpărarea de link-uri de pe alte site-uri, keyword stuffing sau scrierea de conținut slab, irelevant doar pentru a îmbunătăți clasamentul unei pagini. Aceste tactici pot duce la penalități din partea Google și, dacă știați că agenția a făcut acest lucru, dvs. veți fi cel care plătește prețul - nu agenția.
Un alt lucru la care să fiți atenți sunt promisiunile mari cu descrieri vagi. Dacă o agentie afirmă că poate multiplica de patru ori traficul pe site-ul dvs. în două săptămâni cu o strategie pe care numai el o cunosc, puteți fi sigur că este prea frumos pentru a fi adevărat. SEO este o știință și există pași clari pe care îi puteți lua pentru a vă îmbunătăți clasarea paginii. Dacă cineva pretinde că are cunoștințe speciale sau susține că știe cum să obțină rezultate nebunești de bune, îți vinde o prezentare strălucitoare în loc să-și demonstreze expertiza (sau lipsa acesteia).
Aveți în vedere obiective SEO (și KPI-uri) specifice
KPI-urile sau indicatorii cheie de performanță sunt valorile pe care le veți folosi pentru a determina dacă un furnizor de servicii seo București vă ajută cu adevărat la îmbunătățirea strategiei de inbound marketing. Va trebui să consultați în mod regulat consultantul pentru a vă asigura că acești KPI-uri se îmbunătățesc.
Când decideți între serviciile profesionale SEO, țineți cont de obiectivele specifice pe care sperați să le atingeți. De asemenea, luați în considerare ce KPI vor fi utilizați pentru a măsura dacă aceste obiective sunt îndeplinite. Unele KPI-uri importante includ numărul de sesiuni organice pe care le aveți, clasamentele în motoarele de căutare pentru anumite cuvinte cheie, rata de conversie, numărul de comenzi, apelurile telefonice și altele. Întrebați consultantul exact cum îmbunătățesc acești KPI, astfel încât să știți că veți obține rezultatele de care aveți nevoie.
Alegeți compania SEO care oferă rezultate
SEO este un industrie rapidă, cu mize mari, în care brand-urile sunt forțate să se angajeze dacă doresc să concureze în era digitală. În timp ce mulți sunt tentați să rezolve singuri acest lucru, există o mulțime de motive pentru care a contacta o agenție de inbound marketing și a le obține ajutorul poate avea sens pentru tine.
Numeroasele beneficii pe care le oferă o agenție înseamnă un ROI mai bun pe banii investiți în servicii SEO. La Magnetif, echipa noastră de experți SEO se ridică la cele mai înalte standarde și respectă toate criteriile de mai sus. Cu ajutorul nostru, veți fi mai capabili să țineți pasul cu concurența și să aduceți noi vizitatori și posibili clienți pe site-ul dvs., totul la o fracțiune din costul unei echipe de marketing internă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu