Directorul general ANA Hotels, Simona Constantinescu, a vorbit despre impactul pandemiei asupra industriei HoReCa și despre importanța testării pentru a limita riscul de infectare cu coronavirus, în conferința „Testarea COVID în România, la un an de la debutul pandemiei!” a DC MEDIA GROUP.
„Așa cum bine s-a spus, industria HoReCa este cea mai afectată, pe de o parte din cauza restricțiilor impuse în contextul pandemiei, de pe altă parte încă suntem în așteptarea unor măsuri de sprijin din partea statului pentru a supraviețui.
Foarte multe afaceri nu vor trece peste această pandemie, din păcate, ceea ce pe noi încă ne ține într-o continuă alertă. Suntem în continuare într-o continuă luptă de a menține angajații și a nu da oameni afară, de a menține afacerile cu respectarea restricțiilor impuse”, a transmis Simona Constantinescu.
„Sigur, ne-am putea dori să putem treptat să dăm drumul la activitate, astfel încât să ne revenim și să începem să avem venituri. Sunt convinsă că și clienții noștri își doresc să poată circula fără restricții, atât în țară, cât și în străinătate.
Ceea ce depinde de noi, eu zic că am făcut. Noi am testat pentru Covid-19 încă de la momentul în care s-a putut face acest lucru cu teste PCR. Din luna iunie, în momentul în care s-a putut, noi am testat angajații, respectiv la revenirea din șomajul tehnic tocmai pentru a restrânge posibilitatea de a se răspândi virusul în echipele noastre și în rândul clienților. (...) Pentru a ne asigura că angajații și clienții sunt în siguranță, am făcut testare, ceea ce a costat. Facem în continuare testare tocmai pentru că am văzut că funcționează, se limitează foarte mult posibilitatea răspândirii”, a continuat ea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu