Simona Halep, numărul 3 în topul WTA, s-a bucurat de lansarea tricoului negru cu tehnologia Climachill, cel mai nou produs conceput de sponsorul său tehnic, Adiddas, apreciind că "este un must-have în garderoba de sport a oricărei femei".
Publicitate
Adidas a lansat miercuri campania "Uncontrol Yourself", destinată gamei de produse Climachill, pentru sezonul primăvară/vară 2015.
Campania îi are ca ambasadori pe jucătoarea de tenis Simona Halep, fotbalistul Gareth Bale, baschetbalistul Jeremy Lin şi renumita atletă, Octavious Freeman.
"Să joci în condiţii extreme poate fi foarte solicitant, atît din punct de vedere mental cît şi psihic. Am nevoie să port un echipament care să mă ajute să mă concentrez mai bine în timpul antrenamentelor şi al competiţiilor. În special în turnee ca Melbourne sau Miami, am nevoie de un echipament care să îmi menţină sub control temperatura corpului.
Noul tricou negru este un must-have în garderoba de sport a oricărei femei, aşa cum este şi rochia neagră, care este mereu potrivită oricărei ieşiri în oraş. Îmi place pentru că îmi avantajează silueta şi arată bine atît pe teren cît şi în afara acestuia", a declarat Simona Halep.
Materialul din microfibră al echipamentului permite pielii să respire şi îndepărtează umezeala de la nivelul pielii. Revolutionarele fire plate SubZero, care au în compoziţie titan, ajută la maximizarea suprafeţei de contact cu pielea şi permite corpului sa elibereze mai multă căldură şi să asigure o senzaţie de răcorire.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu