Liderul sindicatelor unite ale lucrătorilor din industria auto din SUA a anunţat că este pregătit să prelungească grevele împotriva celor trei cele mai mari companii producătoare dacă acestea nu îşi vor majora ofertele de mărire a salariilor.
Shawn Fain a declarat pentru CBS News că General Motors, Ford şi Stellantis nu au nicio scuză pentru nerezolvarea disputei privind salarizarea după ce au înregistrat profituri mari în ultimii ani.
"Motivul pentru care ne aflăm în situaţia de acum este că toate cele trei companii au ales să nu negocieze în ultimele opt săptămâni. Am început acţiunile noastre în luna iulie şi i-am avertizat să nu aştepte până în ultima clipă, în caz contrar urmând să se afle într-o poziţie proastă.
Din nefericire, au ales să aştepte până în ultima săptămână pentru a discuta serios despre cererile noastre şi de aceea ne aflăm în situaţia de acum şi dacă nu vom primi oferte mai bune, dacă nu se va ţine seama de nevoile membrilor sindicatelor, vom prelungi greva încă şi mai mult", a spus Shawn Fain, scrie BBC.
Investigaţia anunţată de Comisia Europeană asupra importurilor de vehicule electrice chineze ieftine în blocul comunitar va descoperi o situaţie ironică: niciun producător nu a profitat mai mult costurile reduse din China, pentru a produce vehicule electrice, ca grupul auto francez Renault, informează o analiză a Bloomberg.
De mai mulţi ani Renault promovează Dacia Spring drept cea mai accesibilă maşină electrică din Europa. Modelul crossover produs în provincia chineză Hubei are un preţ de pornite de 20.800 de euro în Franţa sau 15.800 de euro dacă se ia în calcul şi subvenţia de la stat.
În comparaţie, atunci când cel mai mare producător chinez de automobile electrice, BYD Co., a anunţat în urmă cu un an preţurile pentru gama sa de modele electrice pe care le va vinde în Europa, cel mai accesibil model oferit de compania chineză este SUV-ul Atto 3 la 38.000 de euro. Vezi continuarea aici!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News