”Nu vă cerem nimic” a fost mesajul primit de la unitatea de cazare din Grecia.
”Bună (numele persoanei care a făcut rezervarea n.r),
Vă scriem pentru a vă informa cu privire la o problemă cu confirmarea rezervării dvs. la (...). Vă rugăm să vă reconfirmați rezervarea prin următorul link: (un link fals cu denumirea unității de cazare care ducea într-o fereastră identică booking n.r.)
Vă rugăm să fiți informat că nu se vor face plăți imediat. Cu toate acestea, sistemul poate rezerva temporar o taxă, în timpul procesului de confirmare, care va fi returnată prompt.
Informațiile dvs. de rezervare: (n.r. corecte) Ne cerem scuze pentru inconvenient și vă mulțumim pentru înțelegere” a fost mesajul primit de la o unitate de cazare din Grecia.
În fereastra de confirmare, se cereau datele de pe card în vederea plății.
Acesta a fost transmis la doar o zi după data limită de efectuare a plății și, implicit, după momentul în care putea fi anulat gratuit. Booking a revenit cu un mail în care a transmis: ”Unitatea de cazare își asumă responsabilitate deplină pentru conținutul acestui mesaj, trimis via Booking.com”.
Ulterior, contactând proprietatea, a venit mesajul următor:
”SOS!!! Vă rugăm să nu răspundeți la niciun mesaj și să nu faceți nicio tranzacție!!!! NU cerem NIMIC. Sistemul de rezervare a fost atacat și încercăm să o rezolvăm imediat. Rezervarea dvs. este confirmată și nu există nicio problemă! Ne pare foarte rău pentru neplăceri! Suntem la dispoziția dvs.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu