Sloganul lui Iohannis "reciclează" o reclamă la bere

Un slogan folosit de Klaus Iohannis în discursul de sâmbătă pare a fi preluat dintr-o reclamă la bere, lansată cu mult înainte. Și purtătorul de cuvânt al PNL reciclează un slogan folosit în 2012, din campania dusă pentru Traian Băsescu de Monica Macovei și Mihai Neamțu.

Cel care i-a scris discursul lui Klaus Iohannis a fost influențat de o reclamă la berea Bucegi. "România trebuie să devină țara lucrului bine făcut! ", a spus Klaus Iohannis la mitingul de lansare a candidaturii la prezidențiale. Proprietarul firmei care a condus campania lui Traian Băsescu, în 2004, s-a aflat alături de Vasile Blaga, la adunarea de sâmbătă, din Piața Victoriei. Însă reclama la berea Bucegi a fost realizată de o altă companie. Firma de publicitate care a creat reclama "Bucegi-Meserii pentru România" nu are legătură cu campania electorală sau cu Iohannis.
În celebrul clip difuzat de Heineken, încă din vara anului 2014, se folosește sintagma "bucuria lucrului bine făcut". Discursul lui Iohannis din 27 septembrie bate monedă pe "România lucrului bine făcut".

Citește și: KLAUS IOHANNIS, LANSARE CANDIDATURĂ PREȘEDINȚIE. Felix Tătaru, strategul lui Traian Băsescu, alături de Klaus Iohannis

 

Dar nu este singurul slogan reciclat la mitingul ACL din Piața Victoria. Alina Gorghiu, purtător de cuvânt PNL, a ciatat cu entuziasm din Monica Macovei, Mihai Neamțu și Traian Băsescu, cei care, după eșecul referendumului, "își lua țara înapoi".
"Îl lansăm astăzi pe cel care va fi presșdintele României pentru 10 ani! Vom câștiga, nu am niciun fel de îndoială! Ne vrem Romania înapoi!", a spus Alina Gorghiu.

Youtube video image

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel