Cele mai recente măsurători ale audienţei radio, respectiv valul de toamnă, realizat în perioada 29 august – 18 decembrie 2016 de IMAS, au sosit.
Conform măsurătorilor, Smart FM este un radio în plină expansiune: comparativ cu valul de vară, Smart FM a crescut de la 9.500 de ascultători zilnic la aproape 17 000, în Bucureşti, în rândul publicului comercial. Totodată, cota de piaţă a radioului deţinut de Marius Tucă a crescut de patru ori.
La nivelul întregului public, Smart Fm are, în medie, 21 000 de ascultatori zilnic, comparativ cu 16 000, în perioada verii.
[citeste si]
Smart Fm are și cel mai educat public dintre toate radiourile de pe piață:
- 77,5% dintre ascultătorii Smart FM au vârste cuprinse intre 18 si 49 de ani (publicul comercial);
- 92,26% dintre ascultători au studii universitare și post universitare , intre care 92,02% fac parte din categoria ESOMAR AB (Manageri și profesioniști);
- 92,77% dintre ascultători sunt activi profesional;
- 62.54% este public feminin.
Smart FM a depăşit în audienţă radiouri multe alte posturi cu vechime pe piaţa radio. Menţionăm că, în noiembrie 2016, postul nostru a împlinit un an de când a fost preluat de Marius Tucă. Mulţumim "neascultătorilor" noştri pentru această reuşită.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu