Snapchat a lansat un nou model de ochelari conectaţi, care pot să filmeze şi să înregistreze imagini, după ce primele sale produse de acest tip, apărute pe piaţă în 2016, au reprezentat un eşec comercial.
Noii ochelari Snapchat, purtând denumirea comercială Spectacles 2.0, „sunt mai confortabil de purtat şi rezistă la apă", a anunţat într-un comunicat Snap, compania-mamă care deţine aplicaţia Snapchat, devenită celebră graţie mesajelor sale online efemere.
Ochelari conectați online
Aceşti ochelari, comercializaţi cu preţul de 150 de dolari, costă cu 20 de dolari mai mult decât produsele din prima generaţie, permiţând utilizatorilor să realizeze fotografii şi înregistrări video, dar şi înregistrări audio, care pot fi transferate apoi pe acest serviciu de mesagerie online.
Prima generație, un eșec
Lansaţi în toamna anului 2016, primii ochelari creaţi de Snapchat, denumiţi "Spectacles", s-au vândut în 150.000 de exemplare, potrivit Snap, dar, potrivit presei, câteva sute de milioane de astfel de produse au rămas nevândute.
Niciodată pe profit
Snap, care urmează să îşi publice rezultatele financiare trimestriale săptămâna viitoare, nu a generat niciodată profit. Cotate la bursă în 2017 cu preţul de 24 de dolari, acţiunile Snap au cunoscut foarte repede o traiectorie descendentă. Joi, preţul mediu al unei acţiuni Snap era de 14,6 dolari.
Aplicație diversificată
Snapchat, iniţial un simplu serviciu de mesagerie online, a devenit în ultimii ani o aplicaţie mobilă care include funcţii video, flux de actualităţi şi alte conţinuturi.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News