Şofer, pericol public pe autostrada A2. A intervenit poliţia

Foto: DGPMB
Foto: DGPMB

Intervenţie pentru prinderea unui şofer care circula haotic pe Autostrada Soarelui. 

Poliţiştii Brigăzii Autostrăzi din Inspectoratul General al Poliţiei Române acţionează permanent pentru prevenirea accidentelor de circulaţie şi pentru siguranţa traficului rutier.

La data de 19 iulie a.c., la ora 01.00, în urma mai multor sesizări de la participanţii la trafic, poliţiştii de la autostrăzi au reperat în trafic, pe autostrada A2, la km 47, un autoturism, care circula haotic.

L-au condus în parcarea de la nodul rutier de la km 35, iar, în urma testării cu aparatul Drugtest, a reieşit că şoferul, de 22 de ani, din Bucureşti, ar fi consumat METADONA, urmând a fi întocmit dosar penal.

De asemenea, poliţiştii Biroului Poliţie Autostrada A2 s-au sesizat cu privire la modul în care se deplasa, pe A2, un alt autoturism.

Acesta a fost condus în aceeaşi parcare, iar, ca urmare a controlului efectuat asupra conducătorului auto, de 31 de ani, s-a stabilit ca are suspendată exercitarea dreptului de a conduce autovehicule pe drumurile publice, informează Inspectoratul General al Poliţiei Române.

În cauză, a fost întocmit dosar penal. La acţiuni, au participat şi poliţişti din cadrul Direcţiei Rutiere.

Un accident în lanț a avut loc, vineri, 16 iulie, pe Autostrada Soarelui

Autoritățile spun că au fost implicate 52 de mașini în care erau 146 de persoane. Ambulanțele au preluat 22 victime pe care le-au dus la spital. Potrivit ISU Constanța, au fost patru zone de carambol. În total, au fost implicate 52 de mașini și 146 de persoane. De la unul dintre accidente au fost preluate cinci victime. Ulterior, în urma carambolului, au fost preluate 17 victime, printre acestea numărându-se și cinci copii.

Titi Aur a vorbit, în exclusivitate pentru DC News, despre cauza accidentelor de vineri, de pe Autostrada Soarelui, în care au fost implicate zeci de mașini.

„Explicația acestui accident este una singură: așa-numitul 'efect de turmă'. Acesta se produce, în 98-99% din cazuri, pe autostradă, acolo unde parcurgem o distanță lungă pe cel puțin 2 benzi. Eu, șofer, conduc defensiv, la o viteza de 90 km/oră, în condiții de ceață, la o anumită distanță față de mașina din față. La un moment dat, mă depășește o altă mașină cu o viteză mai mare. Subconștientul meu va spune că sunt cam fraier, de ce merg eu cu o viteză mai redusă decât cel care m-a depășit?! Prin urmare, măresc un pic viteza, fără să gândesc și logic. Pur și simplu, mă iau după cel de lângă mine. Și altul va proceda la fel șamd. Dacă am face o analiză, în aceleași condiții de vizibilitate și aderență, la intrarea pe o autostradă, de exemplu la intrarea pe autostradă din București, distanțele sunt destul de mari și viteza mică. Dacă parcurgi câțiva zeci de km, vom vedea că viteza este mult mai mare și distanța între mașini este mult mai mică tocmai pentru că după câțiva kilometri apare acest efect de turmă.', a spus Titi Aur.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel