Angajatul Apple care a murit după ce Tesla sa a intrat într-o barieră de ciment se juca un joc video în momentul accidentului.
Angajatul Apple care a murit după ce Tesla sa a intrat într-o barieră de ciment se juca un joc video în momentul accidentului, au transmis investigatorii, conform BBC.
Consiliul Național al Siguranței Transportului SUA (NTSB) a transmis că mașina conducea semi-autonom, cu ajutorul sistemului Autopilot al Tesla. Compania americană îi instruiește pe șoferi să țină mâinile pe volan în timpul funcționării autonome a mașinii.
NTSB a dezvăluit că Tesla ar trebui să adauge siguranțe mai puternice pentru a declanșa Autopilot. Autoritatea a publicat rezultatele investigației care a durat doi ani, după accidentul din martie 2018.
Software-ul autonom a virat vehiculul în zona dintre autostradă și ieșirea de pe autostradă, în formă triunghiulară, accelerând apoi într-o barieră de ciment. Partea din față a mașinii s-a separat de spatele Teslei, provocând alte două accidente.
Walter Huang, șoferul de 38 de ani care a murit în urma accidentului, a fost dus la spital, unde a murit din cauza rănilor. Ceilalți șoferi au supraviețuit.
„Șoferul Teslei nu a preluat controlul mașinii fiindcă era distras de un joc video pe smartphone. Sistemul de evitarea coliziunilor al Tesla nu era conceput pentru a detecta bariera. Sistemul Autopilot nu a monitorizat eficient atenția șoferului", au fost concluziile NTSB.
Criticii consideră că software-ul intitulat „Autopilot" este semi-autonom, însă numele său dă impresia șoferilor că nu trebuie să facă nimic.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News