Directorul CNAIR, Ștefan Ioniță, a vorbit în exclusivitate pentru DCNews despre soluțiile pe care instituția la conducerea căreia este le-a luat în privința centurii Capitalei.
Ștefan Ioniță a recunoscut faptul că lucrările în cazul centurii au vizat doar partea de Nord, iar proiectul pe partea de Sud a stagnat.
”Am pregătite proiecte pe centura existentă, vorbesc de principalele intersecții critice, Domneștiul după cum bine știti. Domneștiul este într-o stare de semnare de contracte, estimez că în maxim o săptămână o sa am contractul semnat la Domnești. O să transmit către SEAP documentațiile pentru pasajul de la Berceni-Popești, unde avem de asemenea probleme asemănătoare ca la Domnești, care s-au acutizat. Și de asemenea, un pasaj la Mogoșoaia, care vin să rezolve problemele imediate ale participanților la trafic. În paralel am pregătit și documentația pentru centura Sud la profil de autostradă, bazată pe studiul de fezabilitate, realizat în perioada 2007-2010.”, a spus directorul general CNAIR pentru DCNews.
Pe Centura Nord se va face legătura între Autostrada Soarelui și Autostrada București-Pitești, pe două benzi.
”Pe partea de nord, sper ca astăzi să fie validată procedura de ANAF și să fie publicată pe SEAP, secțiunea de DN2-A2 care în prezent naște multe probleme în trafic. Între DN7 și A1 se lucrează acum, este un antreprenor care cred că în acest an spre finalul lunii august o să finalizeze lucrările dintre DN7 și A1, partea cu Pitești. Pe partea cu autostrada către marea, vom transmite către SEAP cred că astăzi sau mâine o să fie procedura publică.”, ne-a mărturisit Ștefan Ioniță.
”Anul acesta vor începe lucrările, într-un mod optimist. Într-un mod pesimist, cel mai târziu în primăvară vor începe.”, spune directorul CNAIR, care estimează că lucrările la cei 9 km vor dura 24 de luni, din cauza unor pasaje, însă partea de patru benzi ar putea fi terminată în 8-9 luni.
Răspunsul integral îl puteți urmări de la minutul 4:
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News