'Alege Oaia!' este noul program care a fost lansat, joi, de către Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) la INDAGRA 2017, pentru promovarea și încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie în rândul românilor pe tot parcursul anului.
În acest context, DC News a lansat un sondaj cu întrebarea "Ce părere aveți despre campania "Alege Oaia" a Ministerului Agriculturii?". Numărul oamenilor care au răspuns a fost de 14.504, iar rezultatul a arătat astfel:
Părere bună 66,53% (9649)
Părere proastă 33,47% (4855).
Campania de informare și promovare 'Alege Oaia !' se va desfășura la nivel național pe o durată de trei luni.
"MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie și preparatele din carne de oaie. De asemenea, s-au alăturat campaniei și reprezentanți din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătății și ai Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, care au format un grup de lucru sub coordonarea Direcției Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul căreia s-au stabilit obiectivele ce trebuie atinse", precizează MADR.
[citeste si]
Astfel, prin această campanie de informare și promovare a consumului de carne de oaie denumită 'Alege Oaia!' se urmărește valorificarea producțiilor agroalimentare provenite de la specia ovine, creșterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forței de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii și a produselor din carne de oaie, dar și păstrarea tradițiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane. Campania se va desfășura la nivel național pe o durată de trei luni și are ca principal scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News