Peste 98% dintre participanţii la întâlnirile organizate de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) apreciază că primesc informaţii utile din partea instituţiei pentru desfăşurarea activităţii, în timp ce aproape jumătate dintre contribuabili (47%) sunt interesaţi să se programeze online înainte de prezentarea la sediul unităţilor fiscale, reiese dintr-un sondaj publicat, vineri, de Fisc.
Conform datelor centralizate, din peste 2.300 de răspunsuri primite în decursul a două luni, a reieşit faptul că mai mult de 60% dintre respondenţi sunt interesaţi să participe şi la întâlniri organizate printr-un serviciu de tip webinar (online). De asemenea, peste 98% dintre participanţii la întâlnirile organizate de ANAF susţin că primesc informaţii utile pentru derularea activităţii, iar aproximativ jumătate dintre cei chestionaţi s-au declarat interesaţi să se programeze online înainte de prezentarea la sediul unităţii fiscale. ANAF a monitorizat, în anul 2019, la nivel naţional, gradul de satisfacţie a contribuabililor în legătură cu serviciile oferite de instituţie contribuabililor, în cadrul întâlnirilor lunare organizate de către instituţie, pe tematici de interes. Întrebările formulate în chestionar au urmărit obţinerea de informaţii necesare creşterii calităţii serviciilor oferite, precum şi sporirea gradului de satisfacţie a partenerilor ANAF. Potrivit unui comunicat de presă al Fiscului, cele mai frecvente propuneri ale contribuabililor, pe care Agenţia le are în vedere pentru a le materializa, s-au referit la măsuri de simplificare în relaţia ANAF - contribuabili, la acordarea unui timp mai mare pentru desfăşurarea întâlnirilor şi distribuirea unor pliante cu informaţii fiscale utile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News