Black Friday urmează a fi în 25 noiembrie, dar, ca în fiecare an, ”ofertele bune” se epuizează în condițiile în care lanțuri de magazine din România fură startul.
La fel ca-n fiecare an, magazine online fură startul Black Friday. Unele magazine vor face reduceri în între 20-24 noiembrie. Altele vor oferi promoții și reduceri între 13 și 19 noiembrie.
Evomag.ro anunță de acum că a dat startul:
La ce ne așteptăm:
1. Reduceri uriașe din greșeală
În fiecare an, a existat cel puțin o platformă online de vânzare, care a vândut, din greșeală, produse la 1 leu. Cumpărătorul nu a avut nicio vină pentru prețul afișat, ci ”sistemul”, astfel magazinul și-a ”asumat greșeala”, produsele au fost livrate la prețul afișat. Este o strategie de marketing foarte bună. Atrage și alți potențiali cumpărători dintre cei care vânează reducerile sau dintre cei fără interes față de Black Friday.
Dacă știți personal pe cineva care a beneficiat de ”eroarea sistemului”, scrieți în rubrica de comentarii. Noi nu știm.
2. Păcăleli
La fel ca în fiecare an, ne așteptăm la scumpiri mascate în reduceri sau la același preț mascat în reduceri. Chiar dacă unele dintre aceste manevre vor fi demascate, cel mai probabil stocurile vor fi epuizate.
Un exemplu din 2013:
3. Nemulțumiți, dar cumpărători
Sunt persoane care-și scriu nemulțumirea cu privire la reducerile de Black Friday și dau exemplul propriu, explicând cum și-au cumpărat un laptop de 3.000 de lei, cu o reducere de 50 de lei.
4. Cumpărători mulțumiți de alegerile făcute
Având în vedere că Black Friday este un succes importat, ne așteptăm să fie și cumpărători mulțumiți, care urmăresc de mult timp un produs și-l achiziționează tocmai în Vinerea Neagră, la o reducere considerabilă pentru buzunarele lor.
Și cum Black Friday se apropie, invităm cititorii DCNews să-și spună părerea în sondajul DCNews. În acelați timp, scrieți în rubrica de comentarii ce experiențe ați avut de Black Friday.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu