Sonia Simionov a postat pe rețelele de socializare un mesaj revoltător despre experința unei comenzi la domiciliu prin aplicația Uber Eats. Iată prin ce a trecut și care e problema majoră a aplicației.
"Uber Eats ???? De obicei, seara, gătesc. Sau mănânc în oraș. Dar cu statul ăsta mai mult izolați, pandemia m-a făcut să apelez la aplicații de fooddelivery. Așa am descoperit mult lăudatul UberEats. Am comandat vreo 10 zile chiar cu succes și mulțumită de serviciile lor. Până azi", a scris Sonia Simionov pe pagina de Facebook.
"Povestea e așa. Comand mâncare prin aplicație la un restaurant nu mai departe de 2km de unde locuiesc (dar poți comanda doar prin delivery). Pleacă mâncarea, aplicația mă anunță. Trec 15 min și deschid să văd unde e șoferul și de ce nu ajunge... fiind atât de aproape. Îi văd mașina la 3 străzi distanță (nu pe un bulevard, pe o străduță). Zic, na, caută adresa. Vine el. Dupa alte 10 min deschid din nou. Tot acolo. Îi scriu:
"Nu vă supărați, ce faceți? Stau puțin mai in față." ...niciun răspuns. După alte 5 min îl sun:
- Bună ziua, ce faceți? De ce nu veniți?
- Sunt aici, aproape la ușa dvs!
- Păi, nu sunteți... sunteți, de fapt, la vreo 300m, pe loc, de mult timp.
- Hai, lăsați astea că nu e treaba dvs ce fac eu, vin acum.
- Domnule Cristian (atât vedeam în aplicație), e treaba mea pentru că nu sunteți la ușa mea, vă văd pe aplicație. Și o să îmi aduceți mâncarea rece... de 30 de minute ați ridicat comanda.
- Nu e rece și lăsați-ma cu prostiile astea. De când n-ați mai ieșit din casă? Știți cum se circulă?
- Întâmplător știu și e foarte liber. Îmi spuneți și mie numele dvs complet?
- De ce?
- Să vă fac o reclamație.
- (râde) Uber nu primește reclamații (tî-tî-tî)", povestește jurnalista.
"Mai precis, mi-a închis telefonul, mi-a anulat comanda (la motive, mi-a zis un om de la restaurantul de unde comandasem, a scris: nu am găsit adresa) și a plecat (din același loc unde stătea de 30 de minute - pe loc). Banii mi-au fost returnați în 3 minute. În aplicație nu vezi detalii, vezi doar numele mic, Cristian, și numărul comenzii: DE228.
De ce scriu toate astea aici? Pentru ca am încercat să îl reclam și, surpriză, e tare complicat. Du-te la help, alege un motiv dintr-o listă unde nu te încadrezi neapărat, apucă-te și scrie motivele într-o căsuță mică și, la final, îți cere să te loghezi cu contul Uber. Eu nu am cont Uber și nici nu vreau să îmi fac, pentru că nu am nevoie. Așa că, dobitocul avea dreptate: nu poți face reclamații la Uber. O să dau tag aici... poate mă "aude" cineva...", a mai scris jurnalista.
Uber Eats ???? UPDATE: am reușit să fac reclamație pe aplicație. Să vedem dacă primesc și vreun răspuns. De obicei,...
Publicată de Sonia Simionov pe Luni, 20 aprilie 2020
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu