Trailerul pentru al doilea sezon al fenomenului global „Squid Game” a fost lansat recent, readucând publicul în fața unei competiții periculoase și captivante, unde Player 456 revine pentru a-și testa din nou limitele.
Citește și: Cum au apărut "Squid Game", "Parasite" sau "Babyshark". De ce ne fascinează cultura sud-coreeană
La trei ani după ce a câștigat seria de jocuri mortale inspirate din copilărie, personajul Seong Gi-hun, interpretat de actorul Lee Jung-jae, revine înapoi în rolul lui Player 456. Acesta se alătură unui nou grup de concurenți, care numără sute de persoane, și pare hotărât să-i ghideze spre supraviețuire, notează BBC.
În primul sezon, drama sud-coreeană a urmărit povestea unui grup de 456 de oameni aflați într-o situație disperată, fiecare participant jucând pe viață și pe moarte pentru șansa de a câștiga un premiu financiar uriaș.
„Squid Game” a devenit rapid cel mai mare succes al platformei Netflix, cu 111 milioane de vizionări în primele 28 de zile de la lansare, stabilind un record impresionant pentru serviciul de streaming.
Trailerul pentru sezonul al doilea se desfășoară într-o bine-cunoscută atmosferă tensionată. Gărzile mascate primesc noii participanți, iar aceștia sunt trimiși direct în primul joc, unul familiar pentru fanii seriei: „Lumina roșie, lumina verde”.
În acest joc, participanții trebuie să avanseze către o linie de sosire cât timp o păpușă mecanică gigantică stă cu spatele. Când aceasta se întoarce, jucătorii trebuie să se oprească – altfel, cei care se mișcă riscă să fie eliminați pe loc.
Gi-hun, care a supraviețuit acestui joc în primul sezon doar cu un salt disperat peste linia de sosire, încearcă de această dată să-i învețe pe noii jucători cum să rămână în viață. Cu toate acestea, suspansul crește atunci când o concurentă este distrasă de o presupusă insectă ce se așează pe ea și, într-un moment de panică, este împușcată mortal pentru că s-a mișcat după comanda „stop”.
Regizorul și scenaristul Hwang Dong-hyuk a declarat pentru Reuters că „în sezonul doi, dorința lui Gi-hun de a descoperi cine sunt aceste persoane și de ce organizează jocurile este centrul poveștii”. Hwang a promis, de asemenea, jocuri noi și mai captivante, precum și o distribuție mai vastă decât în primul sezon.
După succesul neașteptat al primului sezon, Hwang a mărturisit că a resimțit „o presiune enormă” pentru a face sezonul al doilea „și mai captivant”.
În primele patru săptămâni de la lansarea seriei originale, utilizatorii Netflix au petrecut 1,65 miliarde de ore vizionând „Squid Game”, un record ce a consolidat reputația platformei pentru producțiile internaționale și serialele coreene, potrivit BBC.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News