Este parte din autostrada suspendată înspre A1 - Autostrada București-Pitești. Noul pod peste Dâmbovița va fi construit între străzile Piatra Craiului și General Petre Popovăț (străzi cu sens unic ce pornesc din spatele pieții Crângași și ies pe splai) și șoseaua Virtuții, constituindu-se ca o alternativă la podul Ciurel. Podul va fi gata în mai 2012.
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a inaugurat vineri lucrările la noul pod peste râul Dâmboviţa, dintre strada Piatra Craiului şi Şoseaua Virtuţii, parte din proiectul de construcţie a 12 kilometri de drum, respectiv Splaiul Independenţei - Autostrada Bucureşti-Piteşti. Cu această ocazie primarul general a pus la baza podului, la o adâncime de 36 de metri, mesajul său legat de această lucrare. Potrivit edilului şef, podul de tip hobanat va asigura fluidizarea traficului rutier în Capitală pe distanţa est-vest. Primarul general a spus că podul, în lungime de 253 metri, va fi terminat la sfârşitul lunii mai 2012.
Directorul de şantier Lucian Albinescu a declarat proiectul începe, practic, din strada Popovăţ şi se termină în Autostrada A1 Bucureşti-Piteşti. Primul punct important al proiectul este nodul Virtuţii, urmat de cel de la Uverturii, nodul de la Şoseaua de centură şi descărcarea în Autostrada A1 la kilometrul 13.
Probleme cu expropierile, ca de obicei
O problemă pe care a prezentat-o acest proiect a fost cea legată de zona de exproprieri. Fluxul principal de circulaţie la terminarea proiectului va fi în totalitate pe teritoriul Bucureştiului, cu câte două benzi pe sens de mare viteză, urmând ca tronsoanele din Chiajna să vizeze numai traficul din zona limitrofă. Proiectul în valoare de 580 milioane lei se va desfăşura în trei etape, respectiv podul hobanat, legătura până în Şoseaua de centură şi cea de la Autostrada Bucureşti-Piteşti. Acesta va fi executat de asociaţia JV Bogl - Astaldi - Euroconstruct - Tehnologica.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News