Cel mai mare lanţ de cafenele, Starbucks Corp, şi-a anunţat miercuri intenţia de a deschide 12.000 de unităţi pe plan global până în 2021, urmând să ajungă la 37.000 de unităţi, transmit Bloomberg şi Reuters.
De asemenea, compania şi-a stabilit ca obiectiv în următorii cinci ani o majorare anuală a veniturilor de 10% şi a profitului de 15-20%.
În Europa, Starbucks va deschide o unitate din gama sa de vârf, Reserve Roastery and Tasting Room, astfel încât pe plan global va ajunge la cinci astfel de unităţi.
Miercuri, acţiunile Starbucks au urcat la Bursa de la New York cu 0,3%, la 57,60 dolari. Anul acesta, titlurile au scăzut cu 4,3%.
Recent, Starbucks şi-a anunţat intenţia de a-şi dubla numărul de unităţi din China, până la 5.000 de cafenele în anul 2021.
Aceasta ar însemna că zilnic, în următorii cinci ani, Starbucks va deschide o nouă cafenea în China, chiar dacă economia chineză înregistrează în prezent cel mai slab ritm de creştere din ultimii 25 de ani. Pentru a supraveghea dublarea numărului său de cafenele din China, Starbucks a promovat-o pe Belinda Wong în calitatea de CEO al Starbucks China. Wong a fost anterior preşedinte al Starbucks China după o carieră de 16 ani în cadrul companiei americane, informează Agerpres.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu