Lanţul de cafenele Starbucks şi-a anunţat intenţia de a-şi dubla numărul de unităţi din China, până la 5.000 de cafenele în anul 2021.
Decizia presupune ca zilnic, în următorii cinci ani, Starbucks să deschidă o nouă cafenea în China. Asta în condițiile în care țara asiaatică înregistrează în prezent cel mai slab ritm de creştere din ultimii 25 de ani.
Starbucks operează în China de 17 ani, iar a doua economie a lumii a fost o piaţă cheie de dezvoltare pentru Starbucks, care în prezent are 2.300 de cafenele în peste 100 de oraşe din China, de la aproximativ 400 de cafenele în 2011, notează Agerpres.
A trebuit să educăm mulţi tineri chinezi despre ceea ce înseamnă cafeaua. În urmă cu cinci ani, majoritatea clienţilor noştri erau expaţii şi turiştii din China. În prezent sunt în principali chinezii',' a declarat directorul general de la Starbucks, Howard Schultz. Acesta a adăugat că se aşteaptă ca la un moment dat China să devanseze SUA, devenind cea mai mare piaţă a sa. Cu sediul în Seattle, Starbucks are aproximativ 13.000 de cafenele în SUA. În România, Starbucks operează prin AmRest, un dezvoltator internaţional de restaurante, prezent în 13 ţări, cu un portofoliu vast de branduri cunoscute la nivel mondial.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu