€ 5.0890
|
$ 4.3140
|
Curs valutar: € 5.0890
|
$ 4.3140
 

STB, campanie de imagine cu vloggeri. Cât costă promovarea mersului cu transportul în comun
Autor: Mihai Ciobanu

tramvai_49053000 Tramvai
 

STB (Societatea de Transport Bucureşti) realizează o campanie de promovare a mersului cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul prin intermediul unor vloggeri care realizează clipuri în care arată cât de bine şi de frumos este să foloseşti transportul în comun în Bucureşti.  

"STB a plătit vloggeri care să zugrăvească un transport public în "lumini frumoase". O realitatea paralelă, un București în care traficul e relaxat, autobuzele goale, cu aer condiționat și "wifi oferit de STB", adevărate birouri chiar! (Ghidușu lucrează ceva pe laptop). Fără aglomerație, fără transpirație", scrie Paginademedia.ro

La solicitarea Paginademedia.ro, STB a precizat care este agenția care s-a ocupat de proiect. Și câți bani sunt implicați. Care a fost agenția care s-a ocupat de campanie? Cine a fost implicat în proiect? Și, mai ales, cât a costat? Aflaţi aici

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Comentarii

Pentru a vedea sau a publica comentarii, te rugăm să te autentifici în Facebook.
 
 
 
 
 
x close