Strategia de imagine a Americii în lume este creată de un român, Silvian Cențiu, a cărui companie are mai mult de jumătate din personal în România.
Publicitate
Anul trecut, Departamentul de Stat American (echivalentul Ministerului de Externe din România), a angajat compania Transiris pentru a crea strategia de imagine a Statelor Unite în lume.
Inițiativa de strategie se concentrează în prezent pe Europa și a început cu un proiect pilot în Austria, Cehia, și Ungaria. Strategia urmează să fie finalizată în ianuarie 2019 și va fi urmată de un proiect de implementare. Transiris a fost contractată în exclusivitate pentru strategia acestui proiect, precum și pentru deciziile de a subcontracta unele componente tactice către alte companii locale.
VEZI ȘI Udrea şi Bica, informaţii bombă din Costa Rica. S-a vorbit de tortură
DC News a aflat, în exclusivitate, că Transiris a fost contractată de către Departamentul de Stat al SUA pentru a dezvolta strategia de imagine a Statelor Unite în lume. Astfel, în cooperare cu Departamentul de Stat al Statelor Unite și Ambasadele Statelor Unite ale Americii la Viena, Praga și Budapesta, Transiris a dezvoltat programul de branding și strategie care urmează să fie prezentat șefilor misiunilor Europei (ambasadori ai SUA în Europa) spre adoptare.
Programul este menit să sporească vizibilitatea favorabilă a SUA în țările țintă, în Europa și apoi în lume. Strategia urmează să fie finalizată în ianuarie 2019 și va fi urmată de un proiect de implementare.
Strategia a fost dezvoltată între octombrie 2018 și ianuarie 2019, iar implementarea este planificată pentru restul anului 2019.
Numele companiei Transiris, condusă de românul Silvian Cențiu, are o poveste interesantă, pe care DC News a aflat-o.
Trans-iris este ceea ce trascende imaginii formate de către ochi. Este, în același timp, o referință la Transilvania, locul în care își au rădăcinile cei trei oameni care au fondat compania, dar și la floarea Iris.
Compania Transiris a fost înființată în 2012 în California și în București pentru a deservi în principal companii de top (Fortune 500) cu servicii și tehnologii de marketing. Între timp, a înființat birouri în Canada, Austria, Spania, și Marea Britanie. Biroul din Marea Britanie a fost înființat în cooperare cu Guvernul Scoțian.
CITEȘTE ȘI Semnale radio din spațiu. Ce au descoperit cercetătorii: "Știm acum"
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu