Strategia Intact Group. Un nou post TV, până la sfârșitul anului

Intact, cel mai mare grup de media cu capital românesc, a anunțat strategia pe care o va aplica în cursul acestui an.

Intact va lansa în câteva zile Antena Play, platforma online a televiziunilor din grup, care va cuprinde cinci canale live și cinci posturi noi exclusive. O a doua etapă de investiții va schimba decorul și tehnologia Observatorului, produsul de știri reprer al Antenei 1. Investiția va depăși 2 milioane de euro și se va finaliza în cursul verii. Radio Zu va cumpăra noi licențe locale și va investi în online, peste 500.000 de euro. Un nou post TV va fi lansat de Intact, la sfârșitul anului 2013.

Vă prezentăm integral comunicatul Intact Media Group:

Intact Media Group, cea mai importanta platforma multimedia din Romania cu capital integral autohton, pregateste noi investitii si lansari pina la finele anului 2013.

 Un prim eveniment in acest sens este lansarea Antena Play, platforma online a televiziunilor din grup, ce va cuprinde 5 canale TV in regim live si cinci noi posturi exclusive: News, Monden, Stars si TVNovela si  ZU Channel. Antena Play a beneficiat de o investitie la nivelul sutelor de mii de euro si a fost dezvoltata integral in-house, de catre Digital AG, echipa online  Antena Group. Aceeasi echipa a crescut cu pina 400% traficul site-urilor din  grup si pregateste o integrare TV pentru Antena Play.

O alta etapa de investitii o reprezinta Observatorul, produsul de stiri –reper al Antenei 1. Cu o crestere de peste 20% a cotei de piata pe target-ul 18-49 comparativ cu anul trecut, Observatorul lucreaza la o noua infatisare, ce va presupune o abordare spectaculoasa din punct de vedere al tehnologiei si al decorului. Investitia in noua tehnologie si in zona de resurse umane se ridica la aproximativ 2 milioane de euro. Aceasta noua etapa in consolidarea brand-ului Observator a debutat odata cu lansarea paginii dedicate www.observator.tv, care are deja sute de mii de  vizitatori unici.

Dupa evenimentul care a adunat 100.000 de oameni la Iasi si rezultatele foarte bune ale ultimului val de audienta, Radio ZU detine, neinterupt, leadershipul in Bucuresti si locul al treilea la nivel urban. Dezvoltarea brandului ZU este o constanta preocupare pentru grup, in urmatoarele luni vizindu-se extinderea retelei teritoriale, prin achizitia de noi licente locale, dar si dezvoltarea platformei online, proiecte ce presupun o investitie de jumatate de milion de euro.

Consolidarea Intact Media Group priveste si zona TV, in care se lucreaza la un nou proiect anticipat sa se lanseze la finele anului, reprezentind o investitie importanta.

Prin diviziile TV, radio, print si online, continutul Intact Media Group ajunge zilnic la peste 10 milioane de romani.

Cel mai important angajator din media romaneasca, IMG furnizeaza catre bugetul public contributii anuale in valoare de peste 20 de milioane euro.

Premiile locale si internationale, implicarea in zona sociala, parteneriatele cu institutii de prestigiu si preocuparea pentru valorile autentice atesta relevanta , impactul si calitatea continutului creat de marcile din trust.

 Intact Media Group are o istorie de peste 20 de ani, in care a creat brand-uri reper in media din Romania. In 2013, Intact Media Group include in portofoliu cinci posturi TV: Antena1, Antena2, Antena3, Euforia TV, GST TV, doua posturi radio: ZU si Romantic FM, doua cotidiene: Jurnalul National si Gazeta Sporturilor, trei reviste sub licenta BBC: Top Gear, Good Food si Science World, precum si o platforma online cu un public de peste 2,8 milioane  vizitatori unici.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel