Serviciul de Telecomunicații Speciale face noi precizări cu privire la localizarea apelurilor prin 112.
”Serviciul de Telecomunicații Speciale a inițiat demersuri, în anul 2017, privind implementarea soluției Advanced Mobile Location (AML), care permite localizarea apelantului la momentul inițierii apelului, împreună cu cei patru operatori de telefonie mobilă (Orange, Vodafone, Digi, Telekom) și ANCOM.
În 2018, în baza testelor realizate împreună cu cei patru operatori de telefonie mobilă, Serviciul de Telecomunicații Speciale a anunțat ANCOM că poate să implementeze funcționalitatea AML.
Transpunerea acestei funcționalități în cadrul Sistemului național unic pentru apeluri de urgență (SNUAU) presupune actualizarea legislației primare existente”, se arată într-un comunicat de presă.
Vezi și: Cazul Caracal, ce se întâmplă cu STS. Alexandru Cumpănașu face apel către toți românii
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News