Serviciul de Telecomunicații Speciale pune la dispoziție Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional.
Serviciul de Telecomunicații Speciale pune la dispoziție Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional, pentru a sprijini persoanele spitalizate, cele aflate în carantină sau în izolare, personalul medical copleșit de situație, dar și persoanele afectate puternic de pandemie, se arată într-un comunicat.
Linia a intrat în funcțiune astăzi, 8 mai 2020, putând fi apelată din orice rețea, la numărul 021.9696. Apelurile sunt preluate zilnic, între 09-21, de psihologi atestați și specializați în consiliere-suport pentru situațiile de viață stresante. Psihologii voluntari au beneficiat de o serie de programe de instruire, pentru a răspunde eficient și punctual în situații de asemenea natură, mai transmite STS.
Telekom România a contribuit prin asigurarea infrastructurii de comunicații, a aparatelor telefonice și a numărului scurt de telefon. În plus, compania susține și costul aferent abonamentelor voluntarilor din proiect.
„Este o datorie de onoare pentru Serviciul de Telecomunicații Speciale să fie partener în acest proiect de o mare responsabilitate socială și, în același timp, o oportunitate de a exploata resursele și expertiza în comunicații, pentru a ajuta cetățenii. Suntem deschiși să venim în sprijinul tuturor partenerilor noștri atunci când este vorba despre proiecte sustenabile, cu impact social major, mai ales în această perioadă dificilă pe care o traversăm.", a declarat prim-adjunctul directorului STS, general-maior ing. Ionel-Sorin Bălan.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu