Un nou studiu numește femeile drept cele mai mari mincinoase pe rețelele de socializare. Un nou studiu australian dezvăluie cele mai importante minciuni pe care le spun bărbații și femeile și evidențiază diferențele majore dintre sexe.
Publicitate
Cercetarea a mai arătat că femeile australiene sunt cele mai mari mincinoase pe rețelele de socializare, 64% dintre ele fiind descoperite că au făcut declarații înșelătoare pe Twitter, Facebook sau Instagram – spre deosebire de doar 36% dintre bărbați, potrivit Daily Mail.
Informația a fost publicată ca parte a unui proiect mai amplu de cinci ani de către agenția de publicitate din Sydney, The Works, pentru a cuantifica nivelurile de înșelăciune online.
„Nimic în neregulă, sunt bine” a apărut ca minciuna numărul unu atât pentru bărbați, cât și pentru femei, cu toate acestea, minciunile feminine păreau să încline mai mult spre achiziții, în timp ce minciunile bărbaților păreau să fie mai mult legate de comunicare.
„Oh, asta nu este nou, îl am de mulți ani”, „nu a fost atât de scump” și „a fost la reducere” au alcătuit următoarele trei minciuni de top pentru femei , fiecare acoperindu-și obiceiurile de cumpărături.
Minciunile: „Nu am avut niciun semnal”, „mi-a murit bateria” și „Îmi pare rău, am ratat apelul tău”, toate și-au făcut aparițiea în lista masculină a minciunilor.
S-a descoperit că ambele sexe au mințit cu privire la obiceiurile lor de a bea, cu „Nu aveam atât de mult de băut” o minciună comună atât între bărbați, cât și femei.
Echipa Works a decis să efectueze cercetarea în colaborare cu cercetătorul de date de marcă, Dr. Suresh Sood, pentru a afla mai multe despre tipul de minciună care este întâlnită cu precădere în lumea rețelelor sociale.
„Pe rețelele de socializare, oamenii trăiesc o personalitate ușor diferită, în care totul în lumea lor pare a fi grozav – prietenii lor sunt grozavi și mâncarea ei este grozavă – și am simțit că trebuie să investigăm acest lucru”, Douglas Nicol, partener creativ la The Works și liderul proiectului Datafication, a declarat Daily Mail Australia.
„Ne-am uitat la Facebook, Twitter și Instagram și am eșantionat jumătate de milion de postări de pe acele platforme și am folosit un algoritm pentru a nota aceste postări pentru înșelăciune”.
În timp ce 50 la% din totalul postărilor s-au dovedit a fi înșelătoare, femeile au fost cei mai mari ”infractori”, dar motivația lor a fost foarte diferită de cea a bărbaților.
„Femeile au motivații diferite în minciuna lor, deoarece mint pentru a-i face pe oameni să se simtă bine”, a spus dl Nicol.
Pe de altă parte, s-a descoperit că bărbații mint pentru a părea să arate bine și interesanți.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu