În ultima perioadă, comenzile online au crescut foarte mult. Oamenii au preferat să nu mai meargă atât de des în magazine și s-au orientat către comerțul pe Internet.
Doar că, din păcate, o parte din curieri nu au grijă de comenzile românilor. Un cititor DC News ne-a povestit ce a pățit cu firma de curierat Nemo Express.
”Am primit un colet prin Nemo Express și a ajuns într-o stare groaznică... Comanda era de la un magazin din Cluj. Comandasem coletul să ajungă la București, dar nu știu cu ce au cărat coletele astfel încât a ajuns în ultimul hal. La telefon nimeni nu știe nimic, iar când le-am scris pe email, au aruncat vina unul pe altul”, ne-a povestit cititorul.
”Firma de la care am comandat nu are nicio vină. Cei de acolo au trimis coletul întreg, dar a ajuns bucăți. Comandasem o caricatură înrămată. Noi plătim o grămadă de bani ca să ne ajungă coletele în siguranță și avem parte de astfel de surprize neplăcute”, ne-a mai zis cititorul.
Dacă ați mai întâmpinat astfel de probleme, puteți să ne scrieți pe adresa redacției [email protected].
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News