SUBWAY® Romania lansează o aplicație mobilă pentru catering

SUBWAY® România lansează o aplicație mobilă disponibilă gratuit pentru iOS și Android, care oferă clienților posibilitatea de a comanda produsele lor preferate SUBWAY® și de a le primi la domiciliu sau la birou. În prima etapă, aplicația va fi  disponibilă în patru locații din zona de Nord a Bucureștiului, Cluj-Napoca și Timișoara, urmând ca în acest an să fie disponibilă în alte trei restaurante SUBWAY® din țară. Acum, utilizatorii se pot răsfăța în fiecare zi cu o masă gustoasă și proaspătă direct de pe dipozitivele lor mobile. De asemenea, clienții vor putea plasa comenzi și pe site-ul oficial SUBWAY® www.subwayro.com.

SUBWAY® România lansează o aplicație mobilă disponibilă gratuit pentru iOS și Android, care oferă clienților posibilitatea de a comanda produsele lor preferate SUBWAY® și de a le primi la domiciliu sau la birou. În prima etapă, aplicația va fi  disponibilă în patru locații din zona de Nord a Bucureștiului, Cluj-Napoca și Timișoara, urmând ca în acest an să fie disponibilă în alte trei restaurante SUBWAY® din țară. Acum, utilizatorii se pot răsfăța în fiecare zi cu o masă gustoasă și proaspătă direct de pe dipozitivele lor mobile. De asemenea, clienții vor putea plasa comenzi și pe site-ul oficial SUBWAY® www.subwayro.com.

Aplicația SUBWAY® România oferă experiența unică pe care o au clienții în restaurant direct pe smartphone sau pe tabletă. Acum, aceștia au posibilitatea de a crea nenumărate combinații de ingrediente printr-o simplă atingere a ecranului și de a le avea livrate în cel mai scurt timp. Aplicația este foarte intuitivă și le permite clienților să creeze meniuri gustoase în doar câteva minute, urmând toți pașii pe care cineva îi experimentează în mod normal într-un restaurant. În primul rând, utilizatorii trebuie să aleagă una dintre cele două opțiuni - livrare sau ridicarea comenzii, apoi să aleagă orașul în care locuiesc și, în cele din urmă, să introducă adresa lor. Aplicația va indica cel mai apropiat restaurant SUBWAY® și dacă există posibilitatea de livrare la adresa respectivă. Aplicația funcționează pe o distanță de 3 km, pentru a menține timpul de livrare sub 30-40 de minute. Apoi, utilizatorii trebuie să selecteze tipul de SUB, tortilla sau salata pe care o doresc și, de asemnea, mărimea și tipul de pâine pe care o preferă. Apoi,  partea distractivă începe - utilizatorii aleg combinațiile de legumele și sosuri preferate. Ei au posibilitatea de a adăuga ingrediente extra sau de a comanda meniul complet: un SUB cu băutură și o prăjitură sau chips-uri.

Pentru a completa experiența SUBWAY®, orice utilizator poate plasa comanda online, direct pe site-ul  www.subwayro.com. În secțiunea specială  "Comandă acum", ei pot completa meniul preferat în mai puțin de un minut și pot plasa comanda la cel mai apropiat restaurant SUBWAY®, parcurgând același proces ca cel al aplicației.

Aplicația a fost creată de asemenea pentru a ține cont de nevoile persoanelor cre lucrează în cadrul corporațiilor, care obișnuiesc să comande zilnic și care au nevoie de o masa proaspăta și gustoasă, dar care nu au mult timp liber. Astfel, aplicația SUBWAY® are o facilitate numită “Comandă de Grup”, care permite utilizatorilor să trimită o notificare colegilor, anunțându-i că vor plasa comanda și invitându-i să aleagă ceva din meniu printr-un link. După ce toți au ales combinația preferată de SUB, comenzile sunt centralizate și trimise către restaurant, cu toate detaliile selectate. La sfârșitul procesului, aplicația calculează nota de plată pentru fiecare persoană din grup.

"În prezent, suntem conectați mereu prin intermediul smartphone-urilor și tabletelor. Acum, cu aplicația SUBWAY® România, putem avea acces la restaurantul SUBWAY® printr-o simplă atingere, unde putem vizualiza meniurile și plasa comenzi fără a fi nevoie să mergem într-un restaurant," declară Rumen Radev, Development Agent SUBWAY® pentru regiunea București- Ilfov. "De obicei, oamenii sar peste masa de prânz, deoarece nu au timp să iasă din birou și să ia ceva de mâncare. Prin aplicația SUBWAY® România oferim acestor oameni o masă cu ingrediente proaspete, complet personalizată, livrată în cel mai scurt timp, la doar un click distanță," adaugă Rumen Radev.

Aplicația SUBWAY® România a fost creată în colaborare cu Cloud Treats Inc. și implementată prin aplicația hipMenu dezvoltată de către Cloud Treats. “Este important ca produsele cu care interactionează clienții noștri să se ridice la cele mai înalte standarde de calitate pe care brandul SUBWAY® le-a avut întotdeauna,” a declarat Rumen Radev. “Am ales să facem acest parteneriat cu Cloud Treats datorită palmaresului pe care compania îl are și a experienței îndelungate în a livra servicii inedite și de calitate pentru utilizatori și de a crea platforme complexe de e-commerce.” 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel