„Suleyman Magnificul” a adus proprietarilor turci de la Kanal D o mică avere. Astfel, cele 62 de episoade ale serialului, difuzate între 10 septembrie 2012 și 23 aprilie 2013, au adus încasări de 2,27 milioane de euro, estimeazează Forbes România.
În pauzele publicitare ale serialului Suleyman Magnificul au fost difuzate 4.850 de spoturi comandate de 191 de companii, scrie paginademedia.ro. Practic, toți advertiserii a fost prezentă cu reclame în acest serial.
Cel mai mare client publicitar al serialului a fost Unilever, care a consumat un număr impresionat de puncte de audiență: 2.210,7 Gross Rating Point (GRP’30) pe targetul comercial.
Difuzate în cursul zilelor de luni și marți, serialul turcesc nu a avut rival la capitolul audientă pe tronsonul orar respectiv. Luni seara, Kanal D a prezentat ultimul episod din cea de-a doua serii, urmând ca din toamnă producătorii turci să reia seria a treia din "Suleyman Magnificul".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News