Cel mai mare și modern centru comercial din vestul țării, Shopping City Timișoara, va găzdui începând de joi, 2 martie, în exclusivitate în regiune, unul dintre cele mai populare și apreciate magazine multibrand din întreaga lume – Peek & Cloppenburg.
Astfel, portofoliul de fashion al Shopping City Timișoara se va îmbogăți cu peste 200 de branduri internaționale de lux, majoritatea în premieră în această zonă a țării, printre care se numără Hugo Boss, POLO Ralph Lauren, Pepe Jeans, GUESS, Calvin Klein Jeans, Pierre Cardin, Armani Jeans, Tommy Hilfiger, Trussardi Jeans, Marc Cain, La Martina sau Napapijri. Noul magazin le va oferi timișorenilor un spațiu de peste 3.000 metri pătrați, ce se întinde pe 2 nivele, în care vor putea găsi cele mai noi stiluri propuse de mărci de top din întreaga lume, pentru doamne, domni, dar și pentru copii.
„Încă de la deschidere, ne-am propus ca Shopping City Timișoara să ofere publicului din regiunea de vest a țării cea mai bogată ofertă de fashion din zonă, pentru a satisface toate preferințele vizitatorilor noștri. Lansarea Peek & Cloppenburg adaugă portofoliului existent branduri de lux internaționale în exclusivitate și ne consolidează poziția de lider pe segmentul modă, Shopping City Timișoara fiind destinația de fashion numărul 1 din Timișoara." a spus Sebastian Mahu, Head of Asset Management România, NEPI - dezvoltatorul Shopping City Timișoara si cel mai dinamic investitor imobiliar din România.
[citeste si]
Marea deschidere Peek & Cloppenburg din Shopping City Timișoara va fi marcată printr-o serie de surprize. Primii 300 de clienți ce se prezintă pe 2 martie la Info Point-ul Shopping City Timișoara vor primi un voucher de 50 lei pentru cumpărături în magazinul Peek & Cloppenburg. Mai mult, între 2 și 12 martie, posesorii cardurilor de fidelitate P&C, ce se pot realiza pe loc, chiar în magazin, vor avea parte de o reducere de 20% la articolele selectate.
În plus, între 2 și 5 martie, toți cei care vor trece pragul Peek & Cloppenburg din Shopping City Timișoara vor păși pe covorul roșu și vor fi întâmpinați de atmosfera specială creată de un DJ și o formație ce va cânta live în magazin. Un pahar de prosecco, bomboane de ciocolată și un moment de răsfăț la beauty corner, îi vor aduce pe vizitatori zâmbind la photo corner, de unde vor primi fotografii tip polaroid, printate pe loc.
--------------------------
Shopping City Timisoara, cel mai mare și mai modern centru comercial din vestul țării, situat pe Calea Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 57.000 metri pătraţi și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare.
Acesta găzduiește branduri de prestigiu internațional precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, Reserved, Crop, House, Sinsay, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Pupa, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.
Carrefour a deschis în noul mall din Timişoara primul şi singurul hypermarket din zona de vest a ţării. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp.
În plus, timișorenii au acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, cu 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum și conceptele revoluționare IMAX și 4DX. Centrul comercial cuprinde zone generoase de petrecere a timpului liber, cafenele, o sală de fitness ultramodernă, dotată cu piscină semi olimpică, alături de zone de bowling, billiard, casino și un food-court foarte generos cu restaurante pentru toate gusturile. Shopping City Timișoara găzduiește de asemenea și prima pârtie de ski indoor dintr-un mall din România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu