Este carantină generală în România, iar oamenii pot merge doar la serviciu sau la cumpărături. Dar mulți dintre ei, lucrând de acasă, nu ar vrea să iasă nici la magazin.
Din acest motiv s-au gândit să apeleze la supermarketuri pentru livrare la domiciliu. Doar că, din păcate, toate care permiteau această opțiune nu mai fac față cererii. Dacă vrei să comanzi produse alimentare, de igienă și alte lucruri de care ai nevoie din Carrefour, Mega Image sau Kaufland nu ai nicio șansă.
Carrefour și-a informat clienții că nu mai pot onora comenzile în timp util:
”Din cauza volumului mare de comenzi din aceasta perioada, comenzile cu produsele non-alimentare pot avea intarzieri. In aceasta perioada lucram indeaproape cu echipele noastre, parteneri si furnizori, pentru a garanta tuturor clientilor nostri disponibilitatea produselor in cel mai scurt timp posibil, indiferent de modul in care doresc sa faca cumparaturile. Dorim sa te asiguram ca depunem toate eforturile pentru a onora toate comenzile si a solutiona sesizarile clientilor nostri. Iti multumim pentru intelegere!”.
După ce am luat supermarketurile la rând pentru a vedea cine face livrări acasă, am ajuns la eMAG pentru că și de acolo poți cumpăra produse alimentare, nu doar electrocasnice.
la eMAG poți pune liniștit produsele în coș, iar la final afli că ”intervalul de livrare pentru Supermarket a expirat. Te rugam selecteaza un alt interval”. Doar că nu poți alege alt interval, dovadă că nici eMAG nu mai face față cererii uriașe din partea românilor.
Așadar nici măcar nu intri pe o listă de așteptare privind termenul de livrare. Trebuie doar să revii pe site-urile supermarketurilor în speranța că se va mări capacitatea de livrare.
Ar trebui cumva găsite soluții pentru ca oamenii să beneficieze de servicii online cu atât mai mult cu cât ne confruntăm cu o pandemie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu