ProSport este singurul ziar care a avut parte de creștere în ceea ce privește numărul cititorilor, chiar dacă cotidianul nu mai există.
Tabloidele sunt în continuare cele mai citite ziare, deși audiența acestora este în scădere, la fel ca în cazul celor mai multe publicații tipărite, scrie paginademedia.ro.
Cel mai citit ziar din România rămâne Click!, cu o medie de 587.000 de cititori pe apariție, conform celui mai recent Studiu Naţional de Audienţă, realizat în perioada 23 ianuarie 2012 – 22 decembrie 2013.
Potrivit studiului SNA Focus, toate ziarele cotidiene centrale pierd cititori, cu excepția ProSport, a cărei audiență a avut parte de o creștere surprinzătoare.
Ziarul de sport al Mediafax Group care, la finalul anului trecut, a renunțat la ediția cotidiană tipărită a câștigat 10.000 de cititori în intervalul ian. 2012 – dec. 2013, față de valul anterior (sept. 2011-30 iun 2013).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News