Peste 200 de pasageri, majoritatea români, au fost blocaţi mai bine de 12 ore, pe aeroportul din Madrid. Oamenii se întoarceau în ţară, cu o cursă care nu a mai decolat la timp.
Aeronava care trebuia să-i transporte a lovit o pasăre şi a fost retrasă pentru verificări. Familii cu copii povestesc că au dormit pe jos în aeroport, în aşteptarea unor informaţii.
Aeronava lor trebuia să decoleze duminică seară, la ora 22:15, ora Spaniei şi să aterizeze pe Otopeni luni dimineaţă, la ora 02 şi 55 de minute. În schimb, oamenii au fost ţinuţi 13 ore la poarta de îmbarcare.
Reprezentanţii companiei aeriene transmit că aeronava a avut nevoie de verificări tehnice din cauza impactului cu o pasăre şi că au oferit mâncare, băutură şi cazare, aşa cum prevede legea.
"Aeronava a necesitat o verificare tehnică neplanifică în Madrid, din cauza impactului cu o pasăre și, în consecință, zborul a fost reprogramat pentru data de 5 august, acesta decolând la ora locală 11:03. Pasagerii au primit vouchere pentru alimente și răcoritoare, iar cei care au avut nevoie au fost cazați", a transmis compania aeriană, potrivit observator.tv.
De cealaltă parte, pasagerii spun că, de fapt, nu au fost băgaţi în seamă până când nu şi-au cerut drepturile. Şi sunt hotărâţi să depună reclamaţii. De altfel, regulamentul european prevede despăgubiri pentru întârzierile mai mari de trei ore.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News