Târgul pentru sărbătorile de iarnă, care trebuia să fie organizat în Piaţa Victoriei, a urmat procedura legală de avizare impusă de legislaţia în vigoare pentru astfel de evenimente, precizează, joi, Primăria Municipiului Bucureşti.
'Într-o primă fază, propunerea organizării evenimentului a fost înaintată Comisiei pentru organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice din cadrul PMB, comisie din care fac parte toate instituţiile cu responsabilităţi în asigurarea ordinii şi liniştii publice, inclusiv Brigada Rutieră. Facem precizarea că evenimentul a primit avizul comisiei, protocolul fiind semnat inclusiv de reprezentantul Brigăzii Rutiere', arată PMB.
'În ceea ce priveşte avizul Brigăzii Rutiere, organizatorul nu a mai făcut demersurile pentru obţinerea acestuia întrucât evenimentul a fost anulat. Precizăm că lucrările de amenajare începute nu au presupus restricţii de trafic', se arată în comunicatul PMB.
[citeste si]
Precizările PMB vin în contextul articolelor apărute în spaţiul public potrivit cărora Primăria Municipiului Bucureşti, în calitate de organizator al Târgului de Crăciun care ar fi trebuit să aibă loc în Piaţa Victoriei, nu a depus documentele necesare în vederea obţinerii avizului Brigăzii Rutiere, conform PMB.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News