Mai mult de 2.000 de persoane au pierdut zborurile pentru care au cumpărat bilete TAROM, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei, Alexandru Anghel. 20% din piloții TAROM s-au declarat luni "inapți de zbor", ceea ce a dus la anularea a zeci de curse interne și externe.
TAROM a început deja să contacteze pasagerii afectați pentru a le oferi despăgubiri. Clienții pot alege între compensații în bani sau sub formă de voucher electronic. Voucherul poate fi utilizat pentru achiziționarea de bilete TAROM pe zboruri operate de companie, valabile timp de un an de la emitere, însă contravaloarea acestuia nu este rambursabilă.
Compensația în bani se poate reduce cu 50% dacă pasagerilor li se oferă redirecționare spre destinația finală cu un zbor alternativ care nu depășește ora de sosire a zborului inițial cu:
Valoarea compensațiilor ce pot fi obținute de pasagerii TAROM cu zboruri anulate:
Pasagerii care doresc compensații financiare pot accesa următorul link: https://www.tarom.ro/compensatie-pentru-zbor-anulat-sau-intarziat/
Compania TAROM a anunțat marți dimineață că toate zborurile regulate, atât pe rute interne, cât și externe, se desfășoară conform programului, după ce a încheiat un acord cu personalul navigant pentru reluarea operațiunilor de zbor în regim normal.
"Compania TAROM a continuat dialogul cu reprezentanții personalului navigant, în urma situației de luni, 8 iulie, prin care numeroase zboruri au fost anulate, ca urmare a declarațiilor individuale de inapt pentru zbor a personalului navigant, și anunță încheierea unui acord pentru normalitate și derularea operațiunilor de zbor în regim normal. În dimineața zilei de 9 iulie toate zborurile regulate, atât pe rute interne, cât și externe, se desfășoară conform programărilor de zbor,” se arată într-un comunicat al TAROM.
Compania și-a cerut scuze pasagerilor pentru disconfortul creat și a depus toate eforturile pentru a reduce impactul asupra planurilor lor de călătorie. TAROM a oferit alternative pentru pasagerii afectați de anulări, iar echipa de asistență este în contact direct cu aceștia pentru a oferi informații detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opțiuni disponibile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News