Reprezentanţii Tarom, acuzaţi de PSD că au practicat tarif dublu faţă de alte companii pentru transportul românilor din Japonia, au declarat că preţurile au fost calculate în funcţie de taxele şi serviciile la sol, mai mari în cazul companiilor care nu au curse regulate.
"Tarom nu a vândut niciun bilet individual pe cursa către Japonia. Biletele individuale sunt vândute de companiile aeriene doar în cazul curselor regulate. Nu există acord aerian bilateral între România şi Japonia care să permită operarea de curse regulate", au spus reprezentanţii operatorului aerian naţional. Pentru cursa Tarom Bucureşti -Tokyo - Bucureşti, preţurile transmise de către operatorul aerian Ministerului Afacerilor Externe au luat în considerare doar baza de cost realizată ca urmare a estimărilor primite de la subcontractanţi.
Reprezentanţii Tarom înţeleg prin subcontractanţi taxele de aeroport (avionul a zburat cu escală), serviciile de handling (n.r. - complex de servicii pentru asistenţa avioanelor şi a pasagerilor în timpul staţionării pe aeroporturi) şi taxe de survol. Ei au adăugat că decontarea sumei către Ministerul Afacerilor Externe se va face la valoarea facturilor primite de la subcontractanţi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News