CNAIR anunţă că Vodafone a achitat taxa de pod în numele abonaţilor care nu au putut folosi acest serviciu.
Vodafone România a achitat contravaloarea peajelor care nu au putut fi validate prin SMS în data de 1 mai, din cauza unor probleme tehnice ale operatorului, în această situaţie fiind 92 de utilizatori, a anunţat joi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
[citeste si]
Vodafone a achitat cele 92 de peaje care nu s-au activat
"În urma analizării problemelor din reţeaua Vodafone din data de 01.05.2018, s-a constatat că 92 dintre utilizatorii care au dorit să achite prin SMS tariful de trecere a podurilor de la Feteşti şi Cernavodă şi nu au reuşit să facă acest lucru din cauza unor probleme tehnice, nu au mai încercat să apeleze la alt distribuitor. În această situaţie, utilizatorii în cauză erau pasibili de amendă, motiv pentru care CNAIR S.A a identificat şi a activat cele 92 de peaje, iar Vodafone România şi-a asumat achitarea contravalorii lor, fără să mai taxeze clienţii. CNAIR S.A apreciază modul în care VODAFONE ROMANIA a decis să soluționeze această situație dar și promptitudinea de care a dat dovadă acest operator de telefonie mobilă, pentru remedierea problemei apărute în data de 1 mai.", precizează CNAIR într-un comunicat remis AGERPRES.
Preşedintele Camerei Deputaţilor, Liviu Dragnea, a scris marţi seara, pe Facebook, că a primit mesaje de la mai multe persoane care nu au putut plăti taxa de pod de la Feteşti prin SMS.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News