Taximetrist, dat în judecată pentru că nu a dat rest unui client

Risipă inutilă din banii contribuabililor. Așa a catalogat reprezentanții companiei de taxiuri fapta unui client, care, nemulțumit că nu a primit restul după ce a achitat prețul călătoriei, l-a dat în judecată pe taximetrist.

Incidentul a avut loc în Hong Kong, în octombrie 2012, iar suma reclamată că nu a fost restituită era de doar cincizeci de cenţi în monedă locală (aproximativ 0,06 dolari SUA), potrivit BBC News, scrie Agerpres.

Procesul taximetristului a durat şase luni şi s-a încheiat abia la sfârşitul acestei săptămâni, însă nu în favoarea reclamantului, deoarece acesta nu a putut dovedi că reclamatul a reţinut în mod ilegal cei 50 de cenţi HK.

Taximetristul a spus că el însuşi încearcă să înţeleagă de ce-a fost dat în judecată, mai ales că respectivul client nu-i ceruse restul.

Potrivit materialelor cazului, călătoria, care a făcut obiectul procedurii, l-a costat pe reclamant circa 136,5 dolari HK (18 dolari SUA). Pasagerul a susţinut în instanţă că i-a dat şoferului 137 de dolari şi n-a primit rest, dar, se pare, că nici nu l-a cerut.

Ulterior, clientul l-a denunțat pe taximetrist la poliție. Potrivit sursei citate, în Hong Kong este o practică încetăţenită ca şoferii de taxi să rotunjească suma călătoriei. Un reprezentant al Oficiului pentru taxiuri a declarat pentru AFP că întreaga afacere nu a fost decât o risipă inutilă din banii contribuabililor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel