Risipă inutilă din banii contribuabililor. Așa a catalogat reprezentanții companiei de taxiuri fapta unui client, care, nemulțumit că nu a primit restul după ce a achitat prețul călătoriei, l-a dat în judecată pe taximetrist.
Incidentul a avut loc în Hong Kong, în octombrie 2012, iar suma reclamată că nu a fost restituită era de doar cincizeci de cenţi în monedă locală (aproximativ 0,06 dolari SUA), potrivit BBC News, scrie Agerpres.
Procesul taximetristului a durat şase luni şi s-a încheiat abia la sfârşitul acestei săptămâni, însă nu în favoarea reclamantului, deoarece acesta nu a putut dovedi că reclamatul a reţinut în mod ilegal cei 50 de cenţi HK.
Taximetristul a spus că el însuşi încearcă să înţeleagă de ce-a fost dat în judecată, mai ales că respectivul client nu-i ceruse restul.
Potrivit materialelor cazului, călătoria, care a făcut obiectul procedurii, l-a costat pe reclamant circa 136,5 dolari HK (18 dolari SUA). Pasagerul a susţinut în instanţă că i-a dat şoferului 137 de dolari şi n-a primit rest, dar, se pare, că nici nu l-a cerut.
Ulterior, clientul l-a denunțat pe taximetrist la poliție. Potrivit sursei citate, în Hong Kong este o practică încetăţenită ca şoferii de taxi să rotunjească suma călătoriei. Un reprezentant al Oficiului pentru taxiuri a declarat pentru AFP că întreaga afacere nu a fost decât o risipă inutilă din banii contribuabililor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News