Noul proiect Tv al Antenei 1, piesa de teatru TV ”Doctor de Femei”, a obținut un rating peste așteptări, în condițiile unui program cultural difuzat în prime-time. Criticii acuzau publicitarii pentru că investesc bugete mari în emisiuni de scandal, deoarece acestea au un succes mare în rândul audienței și sunt platforme sigure pentru reclame.
Proiectul ”Teatru Tv” a avut prima ediție miercuri seara și a reușit să aducă postului tv Antena 1, în special în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, locul patru la nivel național. ”Doctori de femei” a înregistrat o cotă de piață de 12% și un rating de 5,5.
Experimentul plasării unei emisiuni culturale în segmentul prime-time este unul curajos, dar care a prins bine în rândul telespectatorilor. Publicitarii au decis să investească, în număr de 32, în demersul Tv al lui Bendeac.
În intervalul emisiunii lui Bendeac, 20.30-22.50, au fost difuzate Serviciul Român de Comedie și Pariu cu viața, de pe Pro TV. ”Suleyman Magnificul” bătea lejer “Pariul”, drept pentru care acesta din urmă a fost mutat miercurea, înainte de serialul de la Kanal D. Rețeta a fost una de succes, ”Pariu cu viața” fiind pe prima poziție în topul audiențelor.
Vezi AICI lista publicitarilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News