După lansarea brandului „T” în 2014, cu trei concerte organizate în trei oraşe simultan, zeci de artişti şi peste 50.000 de oameni prezenţi la cel mai interactiv spectacol, Telekom îl aduce anul acesta în România, pentru prima oară, pe megastar-ul internaţional Robbie Williams.
După lansarea brandului „T” în 2014, cu trei concerte organizate în trei oraşe simultan, zeci de artişti şi peste 50.000 de oameni prezenţi la cel mai interactiv spectacol, Telekom îl aduce anul acesta în România, pentru prima oară, pe megastar-ul internaţional Robbie Williams.
Evenimentul muzical al anului va avea loc pe data de 17 iulie, în Piaţa Constituţiei, şi face parte din turneul internaţional “Let Me Entertain You”, care se va desfăşura în peste 10 ţări.
„Ne bucurăm să fim sponsorul principal al primului concert al lui Robbie Williams în România! Ca parte a strategiei noastre de a deveni operatorul integrat numărul unu de pe piaţă, ne dorim să oferim experienţe de top, prin evenimente memorabile. Filozofia noastră este să setăm standarde din ce în ce mai înalte. De aceea, anul acesta aducem cea mai intensă experienţă muzicală pentru publicul din România, unde ştim că Robbie are mii de fani. Cu siguranţă va fi o experienţă care va merita să fie împărtăşită. Mai mult, clienţii „T” care sunt fani ai pop-starului britanic se vor bucura de o serie de surprize, care vor fi anunţate în curând”, spuneMathias Hanel, Chief Commercial Officer, Segmentul Rezidenţial, Telekom Romania.
Muzica este o parte importantă a strategiei de sponsorizări a Telekom în 2015, în linie cu strategia internaţională a Deutsche Telekom. Această asociere este relevană pentru ceea ce reprezintă brandul „T”: energie, dinamism, poftă de viaţă, împărtăşirea unor experienţe deosebite cu prietenii.
Turneul „Let Me Entertain You” va începe în martie 2015 şi va include peste 10 ţări. Bucureşti se adaugă pe lista altor oraşe importante incluse în turneu, cum ar fi: Madrid, Paris, Tel Aviv, Moscova sau Abu Dhabi.
Biletele vor fi disponibile începând de marţi, 24 februarie 2015, orele 16:00, în reţeaua Eventim şi online pe www.eventim.ro.
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu