Publicitate
Reţeaua de televiziune OWN, lansată de Oprah Winfrey, a fost urmărită sâmbătă, în prima zi de emisie, de peste 1 milion de telespectatori, informează Variety.com.
Principala emisiune a reţelei, "Season 25: Oprah Behind the Scenes", a avut o audienţă de 1,3 milioane de telespectatori. În ciuda notorietății propietarei, OWN a fost cel de-al treilea cel mai urmărit post de televiziune sâmbătă seara în rândul femeilor cu vârste cuprinse între 25 şi 54 de ani, după ESPN şi USA Network.
Cea mai urmărită emisiune a fost "Ask Oprah's All Stars", cu Dr. Oz, Dr. Phil şi Suze Orman, cu o audienţă de 602.000 de telespectatori, informează Mediafax
Oprah Winfrey a lansat OWN pe 1 ianuarie 2011 şi a recrutat deja câteva staruri de la Hollywood care îşi vor prezenta propriile talk show-uri pe acest post: Jenny McCarthy, Rosie O'Donnell şi Ryan şi Tatum O'Neal. Totodată, câţiva actori de prim rang - Julia Roberts, Forest Whitaker şi Goldie Hawn - vor regiza şi prezenta o serie de documentare pentru postul OWN.
Populara realizatoare şi prezentatoare de televiziune Oprah Winfrey va pune capăt emisiunii care a făcut-o celebră, "The Oprah Winfrey Show", în mai 2011, după 25 de ani de difuzare şi intenţionează să prezinte o nouă emisiune zilnică pe propriul post de televiziune, OWN, lansat oficial pe 1 ianuarie 2011, în cadrul unui parteneriat cu Discovery Communications. "The Oprah Winfrey Show", liderul de audienţă pe segmentul talk show-urilor diurne din Statele Unite ale Americii, este difuzat din Chicago de postul ABC, pe întreg teritoriul american şi în peste 140 de ţări. Această emisiune a făcut-o celebră pe Oprah Winfrey şi a ajutat-o să strângă o avere estimată de revista Forbes la 2,3 miliarde de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu