Televiziunile Intact Media Group au înregistrat creșteri pe toate intervalele orare în primul trimestru al anului 2015.
Primele trei luni ale anului 2015 au adus televiziunilor Intact Media Group creşteri de audienţă lunare pe toate target-urile care contează, comparativ cu aceeași perioadă din 2014. Două dintre cele cinci televiziuni ale grupului se regăsesc în top 3 televiziuni la nivel urban, iar în mod unic pentru un trust din România, Intact deţine trei poziţii în top 10 canale TV la nivelul targetului comercial. Peste 11 milioane de oameni urmăresc zi de zi, la nivel naţional, cel puţin un minut din programele Antenelor, fiecare dintre acestea adresându-se, din punct de vedere al conţinutului, unui public diferit.
La nivel de trust, Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia TV și Zu TV, laolaltă, sunt lideri de audiență pe intervale orare cheie:
- Pe targetul comercial, Antenele conduc detașat în intervalele Morning, Day Time și Access.
- Targetul All Urban aduce posturilor Intact leadershipul pe cinci intervale orare (Whole Day, Morning, Day Time, Access și Late Night).
- Pe Național, “Antenele” conduc în Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe.
- Creșterile cele mai importante sunt în Morning și Access, pe toate cele trei target-uri, All Urban, Comercial și Național.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu