Cu peste două milioane de descărcări legale la sfârșitul săptămânii trecute, „The Interview", parodia pentru regimul lui Kim Jong-Un de la Phenian, a devenit cel mai mare succes al Sony Pictures pe Internet.
Sony a declarat că filmul a fost descărcat de peste 2 milioane de ori în zilele de miercuri, joi, vineri şi sâmbătă, ceea ce a generat vânzări de 15 milioane de dolari, un record pentru un astfel de film, hollywoodreporter.com.
Oficialii cred că succesul filmului a venit tocmai de la atacul cibernetic nord-coreean asupra filmului „The Interview", care a constituit cea mai reuşită campanie publicitară. După ce Sony Pictures a cedat în faţa ameninţărilor şi a renunţat la lansarea în cinematografe, filmul a înregistrat un succes foarte mare online, fiind filmul care a generat cele mai multe venituri online.
Filmul se poate vedea pe YouTube, Google Play, Xbox de la Microsoft şi www. seetheinterview.com.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News