TikTok creşte văzând cu ochii în clasamentul celor mai populare reţele sociale din lume, iar anul viitor platforma chineză va întrece toate celelalte reţele sociale, potrivit analiştilor Talkwalker.
Creşterea TikTok nu se opreşte. Recordul de descărcare a aplicaţiei şi creşterea volumului de conversaţii, care a atins apogeul în iulie 2021, arată marea popularitate a platformei chineze, care ar putea deveni liderul social media în 2022.
Acest lucru reiese dintr-o analiză a Talkwalker, care descrie tendinţele din industria reţelelor sociale pentru anul viitor. Platformele sociale vor deveni din ce în ce mai mult canale de vânzare, permiţând utilizatorului să cumpere direct din aplicaţie, o evoluţie care va fi însoţită şi susţinută de noile evoluţii în marketing.
În acelaşi timp, potrivit analiştilor, viaţa noastră socială nu va mai fi închisă între Facebook, Instagram şi TikTok, ci ar putea continua şi pe alte platforme. Multe companii îşi construiesc acum propriile reţele sociale interne, cu forumuri şi funcţii în aplicaţie pentru a câştiga şi a controla atenţia publicului lor.
În 2022, consumatorii vor continua să interacţioneze prin intermediul principalelor reţele sociale, dar am putea începe să vedem tot mai multe companii, în special cele din călătorii și plăţi care încorporează componente sociale.
Raportul Social media Trends, aflat anul acesta la cea de-a şaptea ediţie, se bazează pe o monitorizare la nivel mondial realizată prin intermediul platformei Talkwalker folosind inteligenţa artificială.
Experţii au analizat conversaţiile pe toate mediile, de la site-uri la reţele de socializare, bloguri, în perioada cuprinsă între iulie 2020 şi august 2021, ptrivit Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu