Designerul român, Izabela Mandoiu, a lansat în 2016 o colecție statement, „Motive de Fericire”, care include piese vestimentare cu motive și simboluri tradiționale. Observația atentă a clienților, a determinat-o să ia o inițiativă curajoasă, de a face o cercetare de piață la nivel național, pentru a realiza un top 10 motive de fericire ale româncelor.
Ideea are la bază motivele tradiționale românești, care sunt în vogă de mai bine de 2 ani de zile și s-au remarcat chiar și la nivel international. Izabela Mandoiu a sesizat apetența pentru simbolistica românească și chiar a comparat reacțiile clienților la piese vestimentare simple cu reacțiile avute la vederea creațiilor cu motive tradiționale.
După ce a decretat că toamna anului 2016 este „Toamna de catifea”, designerul a decis că toamna se numără motivele de fericire. Această cercetare de piață va avea două etape: o cercetare cantitativă, pentru a face un top 10 al motivelor de fericire și o cercetare calitativă, care va presupune interviuri cu persoane cunoscute, care au ales să îi poarte poveștile țesute cu valori. Pentru a motiva româncele să se implice și să fie deschise în a furniza aceste informații prin completarea chestionarului online, Izabela va oferi, prin tragere la sorți un premiu deosebit: o creație cu motive de fericire. Drept urmare, doamnele și domnișoarele sunt invitate să complete chestionarul aici: https://www.surveymonkey.com/r/MotiveDeFericire
”Majoritatea femeilor se înseninează când văd o piesă vestimentară cu motive tradiționale, fie ele brodate de mână, la mașină sau aplicate. Vreau să înțelegem ce anume le face fericite: shoppingul în sine sau simbolistica din folclor? De asemenea, este important de aflat dacă aleg creații cu simboluri românești pentru că, spre deosebire de cele simple, le induc sentimente de patriotism, apartenență, mândrie, valori, fericire", declară Izabela Mandoiu.
Regulamentul concursului este disponibil aici: https://goo.gl/OAZ1k5
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News