În a șasea ediție BrandRo a topului mărcilor româneşti "100 cele mai puternice branduri româneşti", au fost prezentate, în premieră, rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research.
În ultimii cinci ani Borsec a fost pe prima poziție în topul brandurilor românești. Anul acesta, în fruntea clasamentului a urcat Dero. Cele două branduri sunt urmate de Arctic, Dorna, Gerovital, eMag, Farmec, Dedeman, Elmiplant şi Napolact.
"Brandurile româneşti trăiesc o perioadă foarte bună. E momentul în care "made in Romania" a ajuns să fie un privilegiu. E adevărat că mai e ceva de lucru până să ajungem să vorbim despre super-performanţa românească, dar momentul este prielnic lor", a declarat Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research, potrivit unui comunicat de presă.
Studiul are la bază 1.000 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei, între 18 şi 55 de ani. Performanţa mărcilor româneşti a fost măsurată în baza a patru indicatori: investiţia de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu