Top 5 obiceiuri care îți pot ruina cariera

În urma unui sondaj realizat în Marea Britanie la care au participat mai mulți reprezentanți din eșalonul superior al managementului unor companii, a rezultat un top al lucrurilor care îți pot dăuna carierei, scrie 1.Ca întotdeauna, ce e mult strică. Oricat de mult ți-ar plăcea ție un parfum, asta nu înseamnă că trebuie să lași în urma ta un miros care să reziste jumătate de oră. “Colegii ar trebui să-ți simtă parfumul doar atunci când se apleacă peste umărul tău să-ți arate ceva la computer și nu de la celălalt capăt al biroului.

2.Jucatul cu părul în timp ce ești la birou te face să pari imatur. Este ca și când ai sta la ședințe cu acadeaua în gură. “Orice semn de lipsă de încredere de sine, plictiseală, nervozitate, teamă îți ucide cariera. Dacă ai obiceiul să te joci cu părul, nu veni niciodată cu el desfăcut la birou,” spune Sabina Gault, CEO și fondator al agenției de PR Konnect.

3.Pe lângă faptul că ești nervos, stresat, plictisit sau instabil, rosul unghiilor mai poate spune despre tine că stai prost la capitolul igienă personală. “Imaginează-ți că dai mâna cu cineva și ai degetele pline de sânge, lacul sărit și unghiile neîngrijite. Lăsând la o parte capitolul imagine, dai și impresia că nu poți face față în situații de stres.”, spune Leah McAdaragh, National Sales Manager la o companie britanică.

4.Machiajul pentru birou poate fi o capcană. Nu e bine nici să nu te machiezi, nici să te machiezi prea strident. “Stai departe de culorile strălucitoare sau nebunești și optează pentru culori neutre. Evită genele false, machiajul lucitor sau smokey eyes, optează pentru nuanțe simple, monocromatice, astfel încât să arăți bine, fără să exagerezi. Singura exceptie permisă este rujul roșu, toată lumea fiind de acord că cine îl poartă are o doză foarte mare de încredere în sine”, a explicat Sabina Gault, CEO și fondator al agenției de PR Konnect.

5. Look-ul neingrijit este cea mai mare greșeală pe care o poți face în carieră. “Să arăți ca și când ai avea nevoie de un duș nu numai că este dovadă de lipsă de profesionalism, însă este o dovadă clară de lipsă de respect de sine și respect față de ceilalți. Părul gras, pete pe haine, dinți galbeni, machiajul neglijent sunt în topul listei de lucruri nepermise la birou. Arată că nu-ți pasă de tine și de cariera ta”, susține Sabina Gault.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel