Pentru a deveni brand, un produs trebuie să treacă testul timpului. România nu a dus lipsă de mărci celebre, dar puţine au făcut faţă trecerii din comunism în capitalism şi au fost sufocate de piaţa concurenţială.
Cele mai cunoscute au supravieţuit însă, iar astăzi reprezintă branduri definitorii în segmentul lor, apreciate de toţi românii, care le caută chiar şi când pleacă din ţară. Fie că vorbim de ape minerale, de vinuri sau dulciuri, de electrocasnice ori lactate, maşini sau detergenţi, România se poate lăuda cu o serie de branduri foarte puternice, apreciate în toată lumea, care vor mai rezista mult timp de acum încolo.
Dero, singurul brand românesc de la raftul cu detergenţi
Dero este unul din cele mai populare branduri româneşti, sinonimul nostru pentru detergent. Prezenţa sa în limbajul uzual al românilor este atât de bine înrădăcinată, încât aproape toţi îl folosim când ne referim la un detergent pentru spălat rufe, chiar dacă vorbim, poate de alte mărci din comerţ. Aşa cum românii folosesc branduri adoptate şi adaptate precum adidaşi când vorbesc despre pantofi sport, xerox- când se referă la copiatoare sau jeep- atunci când vine vorba despre maşini de teren, Dero a devenit titulatura universală pentru orice detergent.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News